Miten saada tummista hiuksista (värjätyt) vaaleammat (ei blondia) kotikonstein?
Onnistuuko esim. kullanvaaleat raidat kotona tehtynä, kaupan väreillä? Inhoan kampaajalla käyntiä.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:05"]
Mua kiinnostaisi kanssa, mikä oli se värinpoistoaine, jolla hiuksista lähtee vain väri, eli ei varsinaisesti vaalenna ja täten huononna hiusten kuntoa? Joskus täällä oli juttua siitä.
[/quote]
Colour B4, tuo on sellainen pelkistävä värinpoisto joka poistaa pelkästään keinoväriä. Olen käyttänyt itse ja saanut kerralla mustanruskeasta lähes luonnonvärisen maantienruskean. Toki niiden kestovärien hapetteet on vähän vaalentaneet/tehneet punaiseksi luonnonhiusta ja sitä ei pysty värinpoistaja korjaamaan, mutta mulla ainakin eroa oli niin vähän että ei tarvinnut tyvikasvun takia värjätä kun oma hius alkoi kasvamaan.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:34"]
Onnistuuko esim. kullanvaaleat raidat kotona tehtynä, kaupan väreillä? Inhoan kampaajalla käyntiä.
[/quote]
On kaupoissa erityisiä raitakittejä myynnissä. Esim. tämä http://www.henkel.fi/cps/rde/xchg/SID-AE6FE109-B7BF20B4/henkel_fis/hs.xsl/hiusvarit-3265.htm?countryCode=fi&BU=cosmetics&parentredDotUID=000000QV3K&redDotUID=000000QV3K&brand=000000QV4Q¶m1=000000QV54
Mua kiinnostaisi kanssa, mikä oli se värinpoistoaine, jolla hiuksista lähtee vain väri, eli ei varsinaisesti vaalenna ja täten huononna hiusten kuntoa? Joskus täällä oli juttua siitä.