"Läpsäisin" miestä - nyt mököttää
Ehdin juuri lukea pitkän, hyvän neuvon ja olin vastaamassa siihen, kun keskusteluni poistettiin (miksi??). Saisinko sen neuvon uudelleen?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Turvakotiaihe.
Voisitko selventää? Eikö tuota sanaa siis saa mainita (edes) vitsillä? Vai jonkun mielestä minun/miehen täytyisi mennä turvakotiin ja siksi ei saa keskustella ja saada neuvoja?
Hämmentävää..
AP
Miksei poistettu sitten vain sitä yhtä kommenttia, vaan koko aloitus ja vielä toinenkin aloitus, jossa kerroin vain yhdellä lauseella ja pyysin uudelleen sitä hyvää neuvoa?
AP
En vissiin saa selitystä enkä sitä neuvoa. Tulipa valvottua yö palstalla. Aamulla vastassa toivottavasti leppynyt mies, joka näkee vikaa myös itsessään ja hyväksyy asiallisen anteeksipyynnön ilman matelua.
AP
Herätessäni mies oli hyväntuulinen ja muutenkin normaali, ei puhuttu asiasta enää sen enempää. Ilmeisesti eilinen anteeksipyyntö riitti, mutta viiveellä.
Kiitos vastanneille!
AP
Olet säälittävä, lopeta spämmääminen.
Vierailija kirjoitti:
Herätessäni mies oli hyväntuulinen ja muutenkin normaali, ei puhuttu asiasta enää sen enempää. Ilmeisesti eilinen anteeksipyyntö riitti, mutta viiveellä.
Kiitos vastanneille!
AP
Hyppäsikö yhdellä sulavalla liikkeellä sängystä?
Läpsäsin kerran miestä pepulle apua! Nyt soittakaa poliisi:") kauheeta mieskin on läpsäissyt mun takapuolta iik :-$
No oikeesti joskus menee kaikilta yli, mutta riippuu oliko oikeeta väkivaltaa vai jotain muuta. ^^
Mutta onhan niitä lyöviä naisiakin olemassa. Sun pitää hakee apua jostain terapiasta. Ei ole normaalia, että on niin täynnä agressiota. Tsemppiä!
Up