Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pömppövatsa alipainoisella?

Vierailija
16.03.2019 |

Olen yrittänyt tässä saada pömpöttävää vatsaa kuriin laihduttamalla, tänään katselin BMI-taulukoita saadakseni selville, kuinka paljon minun oikein pitäisi painaa, että vatsa katoaisi. Noh, pituus on 160cm, paino 44kg, bmi 17.2 eli lievä alipaino, ja vyötärö silti 81cm? Syön suhteellisen terveellisesti, ruokavalioni on kasvispainotteinen, herkuttelen kerran pari viikossa. Voiko pömppö muka tulla parista suklaapalasta per viikko? Teen päivittäin lyhyitä vatsalihastreenejä (n. 15min), kävelen 2km koulumatkat. Mikä avuksi, en halua alkaa karsimaan syömisiä liikaa ettei paino tästä alaspäin tipahda... Vinkit kehiin, tässä ensimmäistä kertaa yritän laihduttaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se on turvotusta eikä rasvaa. Ehkä joku ruoka-aine turvottaa. Maito ainakin voi turvottaa. Sanoit syöväsi kasvispainotteisesti. Linssit, pavut, nyhtökaura yms. voivat turvottaa.

2/4 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on vatsaontelossa liikaa rasvaa tai oot turvonnut. Koitappa syyä jonkun aikaa vähemmän papuja ja juot lisää vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvät vatsalihakset on tärkeät, niitä kannattaa tehdä, toimivat kuin korsettina.

Minä olen 161cm ja 70kg ja vyötärö on 79cm vaikka olen mallia omena

(lantio 90cm).

Vierailija
4/4 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit tekeväsi vatsalihastreenejä, vaan treenaatko oikeita lihaksia ja teetkö liikkeet oikein? Yhden hoikan pömppömahan kotidiagnosoin nimittäin just lihasongelmaiseksi, sai yhdeltä lääkäriltä kuitenkin lähetteen oikein erikoislääkärille sitä mahaa ihmettelemään ja hän kertoi tismalleen saman asian, minkä minä olin jo kertonut, eli lihaksisto huonossa kunnossa.