Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat pettyneitä urakehitykseensä?

Vierailija
16.03.2019 |

Lähestyn neljääkymppiä ja mietin, etten ole saanut juuri mitään aikaiseksi. Yliopistotutkinto löytyy, mutta ehkä juuri siihen nähden ”urani” näyttääkin niin surkealta.kaverit ovat uransa huipulla ja tienaavat hyvin. Kohtalotovereita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Vierailija
2/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oiikeen lopppujenlopuksi ajattelee itsenikautta vaan enemmmän reflektoin itseniii yhteiiiskuntaaan ja siiinä sitä ymmmärrystä. Jos mä jatkaiisiiin tälllä alallla niin minun tehtäväää olisi ajatellla etttä porukoullla on hyvä fiiilis keskenääään. Selllainen tuotttaaa itselekin mielihyväää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän yli 40v mies, olisin täysin valmis hyppäämään oravanpyörästä pois kokonaan, mutta velkaa on vielä niin paljon ettei pysty.

Eikä mulla mitään tutkintoakaan ole vaikka teen välillä asiantuntija töitä.

Vierailija
4/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi löytyä vähän muutakin kuin yksi tutkinto, muutenhan täällä olisi sata tuhatta uraihmistä.

Vierailija
5/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta itsestä kiinni ja siitä paljonko jaksaa tehdä asioiden eteen.

Vierailija
6/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yliopistotutkinto yksistään mitään urakehitystä takaa todellakaan.

Vierailija
7/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan mikä sitten tarvitaan lisäksi? Tuuria ja sattumankauppaa?

Vierailija
8/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla määräaikasesta toiseen. On ihan sama fiilis kun ap:lla. Muut on valovuoden mua edellä. Yhteen työpaikkaan jätin hakematta pelkästään sen takia että haastattelija olis ollut vanha kurssikaveri. En ois kestäny sitä :/ Tosi luuserifiilis.

Vierailija
9/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että kaikilla uralla edenneillä on ollut vain tuuria? Tuolla ajattelulla tuskin eteneekään uralla.

Vierailija
10/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Olin urani huipulla, kun väittelin seitsemän vuotta sitten 3-kymppisenä ja sain saman tien vakituisen viran. No sen jälkeen kaikki on ollut alamäkeä. Nyt etsin jotain työtä, jossa ei tarvitse matkustaa eikä olla kovin fiksu. Mulla loppui jaksaminen lapsettomuuteen ja parisuhdeväkivaltaan. Aina ei mene niin kuin Strömsössä.

Vierailija
11/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urani lähti maisteriksi valmistumisen jälkeen hienosti käyntiin ja sain hyvän vakkaripaikan. Ongelma on vaan, että 15 vuotta myöhemmin olen yhä tuossa samassa hommassa ja se mikä aikanaan oli hyvä työ, näyttää nyt lähinnä alisuoriutumiselta ja jämähtämiseltä. Ei voi mitään, haen uusia paikkoja, muttei tärppää.

Vierailija
12/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Nuorempana esimiehet pahoittelivat että ”jäät kuitenkin kohta äitiyslomalle, muuten olisit ollut hyvä vaihtoehto”. Nyt yli nelikymppisenä nuoremmat pyyhkivät ohitse. Vaihdoin välillä alaakin sen vuoksi, että olisi ollut paremmat mahdollisuudet edetä ja tienata paremmin.

Vierailija
13/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että kaikilla uralla edenneillä on ollut vain tuuria? Tuolla ajattelulla tuskin eteneekään uralla.

Ei tainnut olla sullakaan kysymykseen vastausta: kysyin, mitä yliopistotutkinnon lisäksi uralle pääsyyn tarvitaan? Oma arvaukseni oli tuuria ja sattumankauppaa, johon ahnaasti tartuit, mutta kerro toki oma veikkauksesi todellisuudesta, sitähän tämä ketju käsittelee!

Vierailija
14/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urani lähti maisteriksi valmistumisen jälkeen hienosti käyntiin ja sain hyvän vakkaripaikan. Ongelma on vaan, että 15 vuotta myöhemmin olen yhä tuossa samassa hommassa ja se mikä aikanaan oli hyvä työ, näyttää nyt lähinnä alisuoriutumiselta ja jämähtämiseltä. Ei voi mitään, haen uusia paikkoja, muttei tärppää.

Täysin sama tilanne mulla! Ikää 40, taitaa olla mahdollisuudet nyt lopullisesti menneet, että työpaikkaa saisi vaihdettua enää ikinä. En saa kutsuja ees haastatteluihin, joten ei voi edes ajatella, jos haluaa olla itselleen rehellinen, että läheltä liippaa, kyl tää kohta tästä. Lisäkoulutusta oon hommannut, päivittänyt osaamistani koko ajan jne , mutta eihän musta enää tule 25-vuotiasta vastavalmistunutta millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä