Mikähän näköinen Harryn ja Meghanin vauvasta tulee?
Kommentit (38)
Meghan on superkaunis ja tummuus toivottavasti dominoi, ettei tule punapigmenttiä. Varmaan kaunis lapsi siis.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmassa tapauksessa on tyttö, jolla on isoisänsä korvat, vanhempiensa nenä, pienet silmät äidiltä jotka on liian lähekkäin isän perintönä, kroppa on laatikkomainen mutta pitkä ja sääret on äidiltä perityt luiset kanankoivet.
Minä taas sanoisin, että joka tapauksessa Windsorien ulkonäkö paranee joka polvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmassa tapauksessa on tyttö, jolla on isoisänsä korvat, vanhempiensa nenä, pienet silmät äidiltä jotka on liian lähekkäin isän perintönä, kroppa on laatikkomainen mutta pitkä ja sääret on äidiltä perityt luiset kanankoivet.
Minä taas sanoisin, että joka tapauksessa Windsorien ulkonäkö paranee joka polvessa.
Edvard VII:n vaimo oli kaunotar, samaten prinsessa Margaret. Ja Andrew oli nuorena dashing.
Meghanin lapsi tulee olemaan vääjäämättä ruma, ellei sitten todella voita geenilotossa ja tule Harryn äitiin.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on ruma.
Meghan on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edvard VII:n vaimo oli kaunotar, samaten prinsessa Margaret. Ja Andrew oli nuorena dashing.
Meghanin lapsi tulee olemaan vääjäämättä ruma, ellei sitten todella voita geenilotossa ja tule Harryn äitiin.
Margaret kaunotar ja Meghan ruma, no nyt murjaisit päivän parhaan.
Vierailija kirjoitti:
Hörökorvat, ruma nenä ja pienet silmät? Meghan on apinan näköinen...
Etko ole koskaan nahnyt kuvia apinoista? Kayta Googlea ja sivista itseasi.
Silmät saattavat olla siniset, Meghanin isällä taitaa olla siniset, en ole varma. Dianalla oli siniset. Minulla ei ole äitini vihertäviä silmiä, vaan isän silmät. Pisamia luulisi ainakin tulevan. Hiukset ovat kiharat, mutta minkä väriset? Kalju olisi jo outoa.
Tehdäänkö isyystesti vai kuinka harry voi olla varma isyydestään?
Vierailija kirjoitti:
Siitähän voi tulla ihan minkä näköinen vain, mutta luultavasti hyvin kaunis/komea.
Mitä? Vitsailetko? Mieti nyt, miltä Harry näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän voi tulla ihan minkä näköinen vain, mutta luultavasti hyvin kaunis/komea.
Mitä? Vitsailetko? Mieti nyt, miltä Harry näyttää.
Jos Harrya katsoo tarkkaan, se ei ole komea, mutta kokonaisuutena sopusuhtainen ja ihan hyvän näköinen.
Harry on ihan ok näköinen, mutta toi lapsen äiti...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tyttö vai poika
Äp äp äp äp ei oletella tuollaisia. Välttämättä ei ole kumpainenkaan.
Kumman näköinen.