Monta raskaustestiä olet elämäsi aikana tehnyt?
Kommentit (52)
Kymmeniä. Pahin pelkoni on että saisin tietää olevani tyyliin puolivälissä raskautta. Teen 2 testiä kuukaudessa.
Olen ollut raskaana kolmesti, testejä olen tehnyt useamman kymmenen. Pelkäsin vahinkoraskautta ensimmäisen lapsen jälkeen niin tolkuttomasti, että sain mielenrauhan vain tekemällä testejä säännöllisesti (minulla on myös rasittavan epäsäännöllinen kierto, halusin myös että mahd. vahingon tullessa, olisikin epätodennäköistä, eläisin sikiöystävällisesti.)
Varmaan kymmeniä testejä tehty. Ei lapsia. Ei ole siis yritettykään, varmuudeksi teen usein.
Varmaan toistakymmentä testiä ja kolme raskautta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kymmenisen testiä?
6 raskautta, 4 lasta
Naisilla on yhtä monta lasta kuin on raskauksiakin.
En yhtään. Siis itse, neuvolassa kyllä sitten ottivat raskaustestin. Kolme lasta on.
Noin viisi. Raskautuminen ollut helppoa. Kolme lasta olen synnyttänyt.
Varmaan 20. Yksi raskaus, yksi lapsi.
Noin viisi. Ekaa tehdessä yksi väärä hälytys ja yksi plussatesti, tokalle yksi plussatesti ja kaksi (!) väärää negaa kohdunulkoisesta (oli kuparikierukka) raskaudesta. Onneksi oli, varmaan olisin tehnyt itselleni jotain jos olisin plussannut, en olisi jaksanut kolmatta siinä tilanteessa. En aborttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kymmenisen testiä?
6 raskautta, 4 lastaNaisilla on yhtä monta lasta kuin on raskauksiakin.
Ei välttämättä ole. Esim. tuulimunaraskaus on sellainen, että kohdussa on vain istukka, mutta ei sikiötä ollenkaan.
Noin 15. 13 raskautta ja 7 elävänä syntynyttä lasta.
En yhtäkään enkä varmaan jatkossakaan. Tietääkseni en ole myöskään koskaan ollut raskaana. Tosin yksi mahdollisuus ollut ehkä....? Nuorena ilman ehkäisyä ja siitä pari vkoa alkoi outo vuoto.
Todella monta, esikoista yritettiin 2 vuotta ja silloin tuli kuviteltua raskausoireita ja kokoajan tehtyä testejä. Toista yritettiin vuosi ja sama homma.
Yhden, positiivinen oli ja yksi toivottu raskaus siis takana.
Hah, ainakin 30... Olen erittäin hedelmällinen yksilö, mikään ehkäisy ei sopinut. Katkaisin piuhat heti kun täytin 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kymmenisen testiä?
6 raskautta, 4 lastaNaisilla on yhtä monta lasta kuin on raskauksiakin.
Ei mulla ainakaan ole. On olemassa esim. keskenmenoja ja abortteja ja kohtukuolemia.
Dorka.
5. kahdesti raskaana ja yksi elävä lapsi.
Neljä testiä, (oletettavasti) nolla raskautta. Kaikki testit tehty sen jälkeen, kun kuukautiset/tyhjennysvuoto ovat olleet normaalista poikkeavat (erittäin niukat tms.).