Olen rikas ja hyvätuloinen. Ei tulisi silti mieleenkään äänestää kokoomusta
Kommentit (8)
Kokoomus haluaa sitä paitsi viedä rahasi. Viimeistään hoivapalveluihin.
Voisin äänestään puoluetta, joka tulee suomalaista pienyrittelijäisyyttä, hyvinvointivaltiota ja kohtalaisen tiukkaa (mutta inhimillistä) maahanmuuttopolitiikkaa. Mikä puolue olisi sopivin?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus haluaa sitä paitsi viedä rahasi. Viimeistään hoivapalveluihin.
Päinvastoin vihervasemmisto haluaa viedä vanhuksilta omat elämän aikana kertyneet säästötkin maksuna hoivapalveluista. Kokoomus on se puolue, joka vastustaa mm oman omistusadunnon huomioimista tulona palvelumaksuja määriteltäessä.
Vasemmisto kuppaa niiltä ihmisiltä, jotka ovat hoitaneet asiansa hyvin ja antaa lisää niille, jotka ovat aina eläneet muiden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen huonotuloinen ja silti äänestän Kokoomusta.
Ap se trollaa kaiket päivät täällä Kokoomus-angstiaan...
Täälläkin kokoomuksen äänestäjä.
Ei kannata välittää noista palstatrolleista.
Luin tästä artikkelin: lähes kaikki kaikissa maissa äänestävät itselleen sopimatonta puoluetta. Kokkarit ajaa rikkaimman promille asiaa, silti saavat 15% äänistä. Miksi näin? Tutkimus selitti sen: ihmiset TOIVOISIVAT kuuluvansa siihen promilleen ja äänestämällä kokevat niin, että kuuluvat siihen promillen eliittiin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin äänestään puoluetta, joka tulee suomalaista pienyrittelijäisyyttä, hyvinvointivaltiota ja kohtalaisen tiukkaa (mutta inhimillistä) maahanmuuttopolitiikkaa. Mikä puolue olisi sopivin?
Vasemmistoliitolla on ainoana puolueena pienyrittäjäohjelma, joten sen puolesta ehdottaisin heitä. Tiukka ja inhimillinen ma*hanmuuttopolitiikka on aika elävä määritelmä, joten en ota kantaa kohtaako sinun näkemyksesi minkään puolueen kanssa.
Jaa, joku sana näemmä ei mene läpi, koetetaan muokata...
Minä taas olen huonotuloinen ja silti äänestän Kokoomusta.
Ap se trollaa kaiket päivät täällä Kokoomus-angstiaan...