Olen aina elänyt muiden mieleistä elämää
Nyt on alkanut mietityttämään että jos en elä enää kauaa niin en ole saanut elää kuin itse haluan
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Mä taistelen vielä. En usko kuolevani vielä tai ihan pian, onneksi. Kun siis työkaluja taisteluun kuitenkin on olemassa tai on annettu. Jos aikoo elää kuten itse haluaa, niin on käsittämätöntä, miten paljon löytyy ihmisiä, joilla on heti jotain sitä vastaan.
Tsemppiä sulle. Mä olen olosuhteiden pakosta joutunut aina alistumaan muiden tahtoon.
Olisit sinä saanut elää ihan niinkuin itse haluat, et vaan ole uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Mä taistelen vielä. En usko kuolevani vielä tai ihan pian, onneksi. Kun siis työkaluja taisteluun kuitenkin on olemassa tai on annettu. Jos aikoo elää kuten itse haluaa, niin on käsittämätöntä, miten paljon löytyy ihmisiä, joilla on heti jotain sitä vastaan.
Tsemppiä sulle. Mä olen olosuhteiden pakosta joutunut aina alistumaan muiden tahtoon.
Kiitos. Tuo on ihan kamalaa. Mutta jotenkin tajuat kuitenkin, että se ei ole sulle ok? Meinaan siis eikö asenteessasi ole ratkaisua kohti pääse,isen siemen? Jos vain huokailisit, että elämä on tällaista paskaa, et olisi muuttuja. Nyt sä olet. Kyllä sä siihen pystyt, tekemään jotain muutosta!
En ole pitänyt muille tarpeeksi rajoja mikä on ok ja mikä ei. Joillekin rajoja ei myöhemmin enää voi vetää ja he raivostuvat jos yrittää. Silloin käsittää ettei he kuulu elämääsi. Osa kapinoi ja raivoaa hullun lailla asiasta.
Jos aikuiset eivät saa mitä tahtovat.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sinä saanut elää ihan niinkuin itse haluat, et vaan ole uskaltanut.
Älä sä siellä arvostele, uskallus ei ole mahdollista monistakaan syistä kaikille tai yhtä helppoa, kuin SULLA. Aloittajaa pitää kannustaa ja tukea.
Silloin sellaiset aikuiset alkavat syyttää sinua ties mistä. Eivät löydä muita kanavia saada tahtomaansa.