Voiko väljästä emättimestä olla iloa?
Siis muutenkin kuin synnyttäessä? Voiko se olla seksissä parempi kuin kireä?
Kommentit (18)
No totta kai on!kyllä sinne olevinaan väljäänkin saa liemet laukastua ja se tuntuu paremmalta kun "tiukkaan".
Tottakai!
Meidän mammalla on todella tiukat paikat ja ei sekään aivan ongelmaton asia ole. Tahtoo välillä olla tunnelma tiukassa kun miettii piin desimaaleja ettei lasti lennä heti. Välillä haaveilen löysemmästä että sais puuhata oikein tunteella pidempään.
On todella ylpeä tiukasta tavarastaan joten en ole katsonut aiheelliseksi pahoittaa mieltänsä asialla. Kyllä se kelpaa näinkin ja on todella täydellinen nainen minulle.
Kokeilkaa laittaa koko käsi sisään ja vielä vaikka kulli kaveriksi. Tai kulli ja dildo yhtä aikaa. Ainakin itseä kiihottaisi.
M41
Tässäpä ikuisuuskysymys. Vähän niin kuin peniksen koko. Olen yrittänyt udella mieheltä, mutta kovin on poliittisia ollut vastaukset. On mulle ainakin sanottu, että synnyttäneeksi on hyvä. Treenasin sitä synnytyksen jälkeen. Ja myös, että on niin anatomioista kiinni, että mihin kohtaan se kulli hankaa. Itselle tuntuu ainakin edelleen isolle ja mahtavalle, kun kulli liukuu sinne ekaa työntöä.
kyllä voi. Olen ennenkin kirjoittanut täällä aiheesta.
Vaimolla on "väljä" on minusta ruma sana, mutta pillu jonka täyttämiseen ei peruspenis riitä. =)
Silti meillä on paljon hyvää seksiä, ja väitän että kun olen tyydyttänyt naiseni, hän siis tykkää suuseksistä, haluaa että käytän samaanaikaan tekopenistä joka on mallia iso, tai fisting ei ole mitenkään erikoista meillä, pystyn myös itse nauttimaan hänen lämpimästä ja märästä pillusta vaikka se paras puristus on historiaa. Kyllä mielikuvitus seksielämään ja oikeanlainen asenne on parempi vaihtoehto kuin tiukkapillu mitä parisuhteessa ei puoliso edes saa. Olen kyllä onnellinen mies tässä suhteessa
Vierailija kirjoitti:
kyllä voi. Olen ennenkin kirjoittanut täällä aiheesta.
Vaimolla on "väljä" on minusta ruma sana, mutta pillu jonka täyttämiseen ei peruspenis riitä. =)
Silti meillä on paljon hyvää seksiä, ja väitän että kun olen tyydyttänyt naiseni, hän siis tykkää suuseksistä, haluaa että käytän samaanaikaan tekopenistä joka on mallia iso, tai fisting ei ole mitenkään erikoista meillä, pystyn myös itse nauttimaan hänen lämpimästä ja märästä pillusta vaikka se paras puristus on historiaa. Kyllä mielikuvitus seksielämään ja oikeanlainen asenne on parempi vaihtoehto kuin tiukkapillu mitä parisuhteessa ei puoliso edes saa. Olen kyllä onnellinen mies tässä suhteessa
Kiitos tästä, 😊 Ihanasti arvostat mitä sinulla on.
Kovin pinnallista puhua tiukkuudesta tai löysyydestä kun seksi on niin intiimiä ja sen hyvyys tai huonous riippuu ensisijaisesti ihmisistä itsestään. Pillu itsessään on ihana olipa suuri tai pieni samoin on laita kalunkin. Miten näitä liittimiä käytämme ja siitä nautimme riippuu meistä. Lisäksi omat tunteemme ja mieltymyksemme vaihtelevat. Yhtä oikeaa vastausta ei ole, eikä sitä voi saada edes tutkien. Nautitaan siis seksistä ja toisistamme ja pidetään tämä mielessä. Tämä keskustelukin on osa seksiä. Pilde on ihana, olkoon minkä kokoinen hyvänsä. 😋
Tärkeintä on se ihminen siinä sukupuolielimen ympärillä. Kyllä sitä rakastaa kokonaisuutena koko ihmistä, jos rakkaan onnistuu löytämään.
Onpa asiallinen keskustelu:o tulee melkein tunne, että pitäisi haukkua kaikki vastaajat provoiksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa asiallinen keskustelu:o tulee melkein tunne, että pitäisi haukkua kaikki vastaajat provoiksi. Ap
Jaahas... vaikka sun mies lähti synnyttäneen mukaan, niin on sillä paljon parempi pillu kuin sulla. Onko nyt hyvä vastaus?
No jos väljä tuntuu vähemmän intensiiviseltä, niin voisi olettaa miehen kestävän pidempään, eli naiselle siitä voi olla siinä mielessä iloa että ehtii itse todennäköisemmin saada orgasmin.
Siis ei se rako ratkaise, vaan se kenellä se on. Näin asia banalisoituna, ettei kuulosta liian asialliselta.
No joo, tuohon puristus-gallupiin jo vastasinkin. Entisellä tyttöystävällä oli niin tiukka että se aiheutti jo ongelmia yhdynnässä, sisään pääseminen oli haasteellista vaikka olen itse ihan keskivertaisesti varusteltu.
Lisäksi oman kestävyyden kanssa oli haasteita tiukasta puristuksesta johtuen. Useimmiten laukesin jopa alle minuutissa jos mentiin tyttöystävän toivomalla, hieman nopeammalla tahdilla.
JOS EI NÄMÄ RÄKÄTYKSET TÄLLÄ LOPU NIIN MINÄ TULEN!!!!!!!!!!!?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa laittaa koko käsi sisään ja vielä vaikka kulli kaveriksi. Tai kulli ja dildo yhtä aikaa. Ainakin itseä kiihottaisi.
M41
Niin tai molemmat kädet. Jos ei pysty taputtamaan niin tiukka on.
Exälläni oli melko väljä ja kyllä se oikein hyvältä tuntui. Sellainen pehmeä ja hento puristus. Ei ollut vaikea laukaista siemenlastia.
puhuuko väljä vittuiset akat pienimunaisista miehistä eniten
miksi?
eiks se ole etu persereikää kairatessa
Voi tietenkin. Meillä on joskus laitettu ohut sauva lisäksi, vaikka ei väljä olekaan. Sitten se vasta tiukka onkin.