Club -30 viikon 20 loppupuolella
En huomannut uutta viestiketjua klubille, joten päätin laittaa uuden pystyyn.
Winterillä taisi ainakin olala hyviä uutisia - kiva, että pääset Suomeen vähäksi aikaa!
Mukava kuulla RM, että SSG meni hyvin! Nyt vain luomuila peliin, ei sitä koskaan tiedä...
Muillekin haluin kommentoida, mutta nyt en muista mitä kaikilla oli menossa ja oma pää on aika sekaisin, kun syön tällä hetkellä aikamoista kipulääkecocktailia...
Lapa siis takana; toimenpiteen oli tiistaina ja piti olla päiväkirurginen, mutta tuli pieni komplikaatio matkaan ja jouduinkin jäämään sairaalaan muutamaksi lisävuorokaudeksi. Eilen näytti vielä siltä, että vielä olisi pitänyt siellä notkua, mutta onneksi olo koheni niin paljon, että nyt olen onnellisesti kotona. Ihanaa! Lapassa poistettiin toinen tuba, joka oli todennäköisesti kokonaan endon peittämä (odotellaan vielä patologin lausuntoa) ja se oli kiinnittynyt suoleen ja munasarjaan. Kiinnikkeitä irroiteltiin polttamalla ja leikkaamalla ja ilmeisesti saatiin kaikki pois. Oikealla puolella kaikki oli kunnossa, mutta siellä tulikin sitten yllättäen sisäisiä verenvuotoja joita ei saatu tyrehdytettyä kovin helpolla. Samalla tehtiin myös kohduntähystys ja sieltäkin löytyi jotakin, ilmeisesti polyyppi. Nyt olenkin normaalia toimenpidettä sairaampi. Sairaslomalla vielä koko ensi viikon! Keskiviikoksi olisi tarkoitus mennä lomamatkalle ja toivon mukaan olo kohenee sen verran, että jaksan matkalle mennä...
Jaksamisia kaikille ja sorry tämä omanapainen kirjoitelma...
Kommentit (4)
Ragazzinalle: pikaista paranemista ja toivottavasti plussa pian nyt nappaa...
Piinistelijöille tsemppiä ja plussia !
Muillekin oikein mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viikonloppua :)
T: vupii
Hei kissanaiset!
Aamu valkeni taalla englannissa auringon paisteessa, on se kylla kumma ilmio kun saa ihmiset aina hyvalle tuulelle.
Ragazzina: Pikaista paranemista ja toipumista. Melkoinen lapakokemus, toivottavasti kaikki pian kunnossa ja paaset plussailemaan.
LeiaK: rentouttavaa tavilomaa. Nauti auringonpaisteesta ja rentoudu.
Omaa napaa: tanaan viimeinen tyopaiva, olen onnen ja surun rajamailla, ei oikein tieda kuinka ajatella. Firmaa ei tule ikava mutta tyokavereita sitakin enemman..ja omaa kultaaa.. kesa ilman kultaa. Ei ei ei... taytyy ajatella etta me vietetaan nyt kahden viikon loma suomessa, sitten on 4 viikon tauko ja sit on toinen kahden viikon loma Walesissa ja sit... no sittenhan on kesa kaytannossa loppu ja pakkaan tavarat ja muutan pysyvasti Walesiin (ei halua ajatella sita 2kk eroa).
Niin ja mika parasta meilla on se laakariaika heinakuun loman aikana joten sita odotellessa.
Aurinkoista mielta kaikille ja peukutuksia....
Wintteri
Hei kissanaiset, mie jalleen kirjoittelen hieman juhla fiiliksissa. Nyt se on sitten tehty: viimeinen tyopaiva ja voitettu euroviisuissa. Olin eilen isolla suomiporukalla juhlimassa mun laksijaisia no2 ja etenkin suomen voittoa euroviisuissa, on se sitten kasittamatonta etta me vihdoin voitettiin. Ens vuonna meilla sit jarjestetaan euroviisut. Tanaan suomeen ja koneessa varmasti juhlat jatkuu. Ihanaaaaaa! Pitkasta aikaa olen ylpea suomalaisuudesta, vaikka en itse mikaan Lordi-fani olekaan, mutta olihan se biisi ihan hyva. Nyt viela odotetaan etta Englanti voittaa World Cupin ja kesa on taydellinen. Tai ei ihan, jos viela saisin pienen toiveen etta saisin plussaaa niin en vois enempaa toivoa. Toivottavasti te kaikki lopetatte viikon hyvilla mielilla ja uusi viikko alkaa iloisissa ja aurinkoisissa tunnelmissa.
Hanta pystyyn kissanaiset, ollaan ylpeita siita mita ollaan.
Melkein voisi vaikka juhlintaan tänään repsahtaa - tänään alkaa nimittäin viikon mittainen talviloma!! Voi että nyt tuntuu sormetkin keveiltä näppiksellä :)
Ragazzinalle pikaista toipumista!! Aikamoiselta seikkailulta kuulosti tuo sinun lapa kokemuksesi. Toivottavasti operaatiot kuitenkin edistävät plussaamismahdollisuuksia paljon!! Milloin saatte taas aloittaa tosi toimet? Aika lyhyeltä kuulosti tuo sinun sairaslomasi, toivottavasti toivut hyvin sen puitteissa.
Omassa navassa ei uutisia, joten kirjeenvaihtaja keskisestä Suomesta hiljenee viikoksi loman viettoon. Kaikille positiivista ensiviikkoa, nähdään viikon päästä!!
Leia