Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä mies

Vierailija
15.03.2019 |

Käy töissä, viikonloput makaa sohvalla ja katsoo urheilua. Absolutisti, ei anna minunkaan juoda tippaakaan alkoholia. Ei käy missään joten minäkään en käy missään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha.

Vierailija
2/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on kiva mies. Ei nipota turhista.

Älä päästä häntä menemään.

Vierailija
5/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei ole Provo. Kauan sitten kun tavattiin, ei ollut tuollainen. Jos olisi ollut niin en olisi hänen kanssaan mennyt yhteen.

Vierailija
6/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies mikä heti ovesta sisään astuessa vetää sua kekluun ja alkaa sen jälkeen tyhjentämään litran Suomi viina pulloa. Sen jälkeen ottaa sinut rajusti samalla kun hönkii niskaasi viinan huuruisella hengityksellä ja mies tisut tanssii sun lapaluiden päällä.

Vierailija
7/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kellään ei oo koskaan ikinä ollu tollasta miestä.... mulla ainakin on. Ero tuli.

Vierailija
8/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun miehelllä on vaikkapa hyvin vtttumaiset työkaverit. Kannattaa aina aika ajoin istua samaanpöydän äääreen siinä hengessä etttä tyylin nyt vois avautua vaiiika ihan jonkun pelin merkeissssä mikä oakottttaa ikääkuin kiertoilmaaisuiin ilmaisemaaan tunteitaaan jos muuuten vaikeaaa ja ylitsepäääsemätöntäm

Vierailija
9/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun miehelllä on vaikkapa hyvin vtttumaiset työkaverit. Kannattaa aina aika ajoin istua samaanpöydän äääreen siinä hengessä etttä tyylin nyt vois avautua vaiiika ihan jonkun pelin merkeissssä mikä oakottttaa ikääkuin kiertoilmaaisuiin ilmaisemaaan tunteitaaan jos muuuten vaikeaaa ja ylitsepäääsemätöntäm

Ei sillä ole työkavereita.

Vierailija
10/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se sika!

Vierailija
11/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä myös pikkurillin kokoinen muna?

Vierailija
12/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat olla itse tylsä, kun odotat miehen järjestävän ohjelmaa sinulle. Etkö itse keksi tekemistä. Oletko ehdottanut miehelle ja itsellesi jotai menoa. Kaikkkeenko pitäisi liittää alkoholi?

Vierailija
13/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla itse tylsä, kun odotat miehen järjestävän ohjelmaa sinulle. Etkö itse keksi tekemistä. Oletko ehdottanut miehelle ja itsellesi jotai menoa. Kaikkkeenko pitäisi liittää alkoholi?

Olen ehdottanut mutta ei mies halua kaksin mihinkään. Ei esim teatteriin tai leffaan eikä halua että menen yksin. Lapsen kanssa käy jossain urheilutapahtumissa mutta haluaa mennä niihin lapsen kanssa kaksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi