Iltalehden kommentoijat taas oksentavat aivopierujaan koululaisten ilmastonmuutosta...
vastustavasta mielenosoituksesta. Ennen ajattelin, ettei missään ole niin ilkeitä ja asioita tahallaan vääristeleviä kirjoittajia kuin täällä AV:lla. Mutta olin totisesti väärässä!
"Huomaa että kun ei lapsia kasvateta vaan elätetään ne pumpulissa ja kuplassa niin tulee tuollaisia moniosaamattomia ihmisen irvikuvia kuin nuo loisten lapset tuolla."
"Nämä ovat lapsen ymmärryksellä varustettuja, oikeustoimikelvottomia olentoja".
"Noille aivopestyille mukuloille ei pidä hankkia mitään ylimääräistä, lomatkin vietetään kotona, ettei tule autoista päästöjä. Kuinkahan kauan nuo ipanat sitten ovat vielä ilmaston puolesta lintsaamassa."
"Joukkopsykoosi on päässyt pahaksi..."
Jne.
Joo, itse kritisoin kaikkea ilmastonmuutosvouhotusta, mutta olen kyllä iloinen, että lapset osaavat ajatella omilla aivoillaan, ja toimia aktiivisesti ja ilmaista kantansa. Ja turha puhua lintsaamisesta, kun suurimmalla osalla oli opettajien ja vanhempien lupa.
Kommentit (26)
Iltalehden alaluokkaiselle lukijakunnalle menee ihon alle kun oma vallantunne perustuu autoon, lihansyöntiin jne uhanalaisiin asioihin.
Helppo se on mielenosoitukseen osallistua, se ei vaan kulutusta vähennä.
Iltalehteä lukevat retardit ja sinne kommentoivat ne surkeimmat tapaukset.
Äänessä noissa on eniten vähemmän koulutettu ja iäkkäämpi väestö. Tyhjät tynnyrit kolisee noissa kommenttiosioissa aina, lähes aihe kuin aihe niin täysin järjenköyhää jorinaa.
"-- lapset osaavat ajatella omilla aivoillaan, ja toimia aktiivisesti ja ilmaista kantansa --"
Ei. Siitä ei ole kyse. Lapset papukaijoina toistavat sitä, mitä heidät on ohjelmoitu toistamaan. Lapset eivät todellakaan ajattele omilla aivoillaan, koska kyky siihen karsitaan jo alakoulussa. Kyseenalaistaa ei saa.
Mun mielestä on ihan hyvä että nuoret on valveutuneita.
Mutta mieltä on nyt osoitettu, seuraava steppi on luopua omasta elintasosta ilmaston hyväksi.
Eli kulutus minimiin, ei rättiostoksia ja hampurilaisia, ei mopoautoja ja perheen hiihtolomamatkoja Thaimaahan.
Sitten on helpompi puhua ja saada uskottavuutta.
eräs Vihreä hlö kertoi minulle, että minun pitäisi vähentää muovipulloissa vichyn ostamista. No niin, sama hlö käyttää niitä kaupan lähdevesi törppöjä.
En tiedä mitään ongelmaa palautuspullojeni kanssa. Osaako joku sen selittää tähän, en kehtaa tuolta hlöltä kysyä enää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden alaluokkaiselle lukijakunnalle menee ihon alle kun oma vallantunne perustuu autoon, lihansyöntiin jne uhanalaisiin asioihin.
Vaikea uskoa, että.näin paljon voi yleistää. Iltapöhnillä on kuitenkin suuri lukijakunta. Kaikki eivät tietenkään ole mitään kommentoija-ainesta, suurin osa lukee vain.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Ei lapset osaa ajatella omilla aivoillaan, ne ajattelevat mitä sinne työnnetään.
Lasten ristiretki.
Sulla on ihanan osuva nimimerkki.
Ei lapset osaa ajatella omilla aivoillaan, ne ajattelevat mitä sinne työnnetään.
Lasten ristiretki.
Vastustan, meitin penskat kyllä osas olla omaa mieltään. Ei niistä kyllä oikeita työntejöitä tullukkaan, mitälie maistereita ja ditä.
Lisäksi pitää luopua ulkomaisista hedelmistä ja itseasiassa kaikesta mitä tuodaan ulkomailta.
Eivät peruskouluikäiset mukelot nyt tajua kovasta ilmastodatasta hevon kukkua, että osaisivat muodostaa asioista aitoja omia mielipiteitään suuntaan tai toiseen. Koulu ja vanhemmat ovat aivopesseet nämä "aktiivit". Kaikki vasurijeesustelijat leikkivät nyt autuaan typerää ja arvostelukyvytöntä tämän kiusallisen pienen tiedon suhteen. Agendansa vuoksi, kuinkas muutenkaan.
Vasuri = valehtelija. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ristiretki.Sulla on ihanan osuva nimimerkki.
Sulla taas ketjun tärkein pointti. Onnittelut aivotoiminnastasi.
Moni taho on viime kuukausina esittänyt vaatimuksia siitä, että kevään eduskuntavaalit ovat "ilmastovaalit".
– Toimittajille tulee patistelua ja painostusta, että tämä ilmastoasia on nyt ainoa asia, mistä vaaleissa pitäisi puhua. Se on alkanut minua vähän ärsyttämään, Kärki pohti.
– Ilmastohan on tärkeä asia, ja ilmastonmuutosta pitää torjua, mutta eihän se ole vaaliteema sinänsä. Se on prosessi, joka jatkuu tästä päivästä vuosien päähän, ja sen typistämisessä vaaliteemaksi on pikkuinen poliittinen sivumaku, Ahtiainen sanoi.
Naurettavaa touhua. Vihervassareiden kakarat ovat vielä tyhmempiä kuin vanhempansa.
"Joo, itse kritisoin kaikkea ilmastonmuutosvouhotusta, mutta olen kyllä iloinen, että lapset osaavat ajatella omilla aivoillaan, ja toimia aktiivisesti ja ilmaista kantansa. Ja turha puhua lintsaamisesta, kun suurimmalla osalla oli opettajien ja vanhempien lupa".
Opettaja ei voi antaa lupaa lintsata koulusta.
Lasten ristiretki.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua