tapailemani mies lähettelee jatkuvasti kuvia itsestään ,miksi?
m lähetin joskus ennenkuin ekan kerran tavattiin, koska mies pyysi. mies on lähettänyt tapaamisen jälkeen melkeen päivittäin itsestään jonkun kuvan. Enkä mä käsitä miksi ihmeessä?
Kommentit (20)
Hmmm.. Yksi mies kenen kanssa olen jutskaillut on kans samanlainen. Kai se haluaa näyttää et kato miten kuuma olen ja pitää kiinnostusta yllä kun ei juuri nähdä muuten. Mut niin se onkin kuuma, joten ei haittaa! 😁
En jaksaisi tommosta miestä. Ihan kun pitäis olla koko ajan kehumassa häntä, ei hyvä merkki. Joskus silloin tällöin joku kuva on ihan ok.
Kysy häneltä. Kerro sitten täällä, mitä vastasi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi tommosta miestä. Ihan kun pitäis olla koko ajan kehumassa häntä, ei hyvä merkki. Joskus silloin tällöin joku kuva on ihan ok.
Sitähän se tarkoittaa. Ollu tollanen pösilö viikon ja sit sai mennä omia polkujaan. Muutaman kuvan kun oli laittanu ja en vastannu, niin se leikki loukkaantunutta ja kommetoi jotain just, että noh mikäs nyt on kun ei kuvaan tule kommentteja. Aha, selvä. Arvaa paljon tollaset kuvaa yksinään itteensä kotona. Varmaan on tunteja peilin edessä.
Tää mullakin tulee mieleen
Vierailija kirjoitti:
Yks mikä kanssa saa hieman epäilee, on se että kun en ehtinyt vastaa illan mittaan hänen viesteihin, niin sit tuli viesti hyvää loppu elämää, siihen en vastannut koska ärsytti! mulla on eläimiä,työ lapset, en mä ehi roikkuu kännykällä puolta iltaa. sit tulikin viestii että ei hän tarkottanut.
Kuitenkin silleen muutaman viikon tapailtu.
Pitääkö samanlainen ketju avata useamman kerran päivässä?
jaa-a vissiin sun piti avata ja vielä kommentoidakkin :D
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö samanlainen ketju avata useamman kerran päivässä?
Nykyajan sekopäitä jotka kuvaavat itseään jatkuvasti joka kulmasta. Jättäisin äkkiä väliin.
Tapailin yhyä tälläistä aikoinaan, hänellä oli 40v ikäkriisi. Oli myös laihtunut paljon, mikä osaltaan innosti lähettelemään kuvia, jos vaikka saisi kehuja.
Miehet ovat parisuhteen alussa usein juuri tällaisia. Tulee mieleen mm. tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Mulla on facessa pari naispuolista kaveria, jotka postailevat jatkuvasti kuvia itsestään. Tiedä sitten, mikä siinä on takana.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat parisuhteen alussa usein juuri tällaisia. Tulee mieleen mm. tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rum
Näinhän se käy. Kyllä mummo tiesi.
Hän pelkää, että unohdat, minkä näköinen hän on.