Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty enää nauttimaan seksistä kun olen päässyt perille miehen seksuaalisesta luonteesta

Vierailija
15.03.2019 |

Nythän on niin,että yleisesti ottaen miehelle tuottaa iloa ennen kaikkea vaihtelu naisten suhteen. Eli jos joku on joskus todella nauttinut suhteesta ja seksistä kanssani, niin ajan kanssa se harmi menettämisestäni unohtuu, kunhan uusia kokemuksia tulee tarpeeksi.
Ja moni mies ei haluakaan sitoutua nimenomaan siksi, että saisi paljon sinkkuseksiä.
Nekin miehet jotka on parisuhteessa,reagoi seksuaalisesti voimakkaasti toisiin naisiin ja usein haaveilee muista.
Tuntuu, että en pysty elämään näiden tosiasioiden kanssa enkä muodostamaan suhdetta. Joo, voi olla että saisin jonkun yksilön rakastamaan vain minua, mutta mitä arvoa sillä on, jos hän haluaisi panna monia muitakin? Sekin ällöttää, jos miehellä on menneisyydessään kymmeniä kumppaneita.
Nuorena seurustelin ja olin onnellinen,kun kyseessä oli molempien eka oikea suhde. Luulin oikeasti, että olin jotenkin erityinen ja että vartaloni on jotain spesiaalia, kun poikaystävä oli niin innoissaan siitä. Myöhemmin olen tajunnut, että olen vain yksi monista, vartaloni ei ole lähelläkään kauneinta ja miehet pettää ja ainakin fantasioi minkä kerkeää. Mikä neuvoksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on selvää, että parisuhdetta en voi aloittaa. toisaalta en halua myöskään tukea kertakäyttökulttuuria harrastamalla yhden illan juttuja tai muita sitoutumattomia systeemejä. Ap

Vierailija
2/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on uskovaiset miehet, ja ylipäätään uskovaisten perheiden pojat!

Ovat yleensä hyvin kasvatettuja, reippaita ja miehekkäitä, perhettä ja vaimoa arvostavia miehiä joita on helppo kunnioittaa.

Perus länsimaalaiset pojut on pääsääntöisesti aivan pilalla, vaikka toki satunnaisia helmiä joukosta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Älä sitten ole miesten kanssa.

Vierailija
4/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut naiset pärjää miesten kanssa? Olenko ainoa tosikko? Tuumaako muut naiset oikeasti että joo, tuollaisiahan ne ketaleet on mutta katsellaan nyt niitä kun itselläkin tekee mieli munaa + muita parisuhdeasioita?

Vierailija
5/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muut naiset pärjää miesten kanssa? Olenko ainoa tosikko? Tuumaako muut naiset oikeasti että joo, tuollaisiahan ne ketaleet on mutta katsellaan nyt niitä kun itselläkin tekee mieli munaa + muita parisuhdeasioita?

No ei suurinosa miehistä ole mitään ”ketaleita”.

Itselläni ei arvot kohtaa kovinkaan monen kanssa enkä näe siksi(kään) potentiaalisina kumppaneina, mutta harvaa pidän mitenkään huonona ihmisenä eli ketaleena.

Eikä mulla kohtaa arvot kovin monen naisenkaan kanssa ja olisi vaikea parisuhdemielessä kunnioittaa, eli eiköhän ne mene yks yhteen miehet ja naiset.:D

Ymmärrän kyllä, että voi tuntua tuolta jos on vaikka syntynyt sellaiseen perheeseen, sukuun ja ympäristöön jossa on ollut huonoja miehiä eikä kokemusta oikein muusta ole, mutta jos ei ole tuollaista taustaa, niin onhan se vähän outoa pitää suunnilleen puolta maailman ihmisistä ketaleina.

Ja sitten kannattaa myös miettiä, mitä annettavaa sinulla olisi toiselle?

Kattoo sellasia tyyppejä, joiden kanssa osuu yhteen se mitä itse annat ja haluat, ja mitä se toinen antaa ja haluaa.

Suurinosa ihmisistä kuitenkin pariutuu, eikä niistä valtaosa ole onnettomia.

Vierailija
6/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliet Jonesin Sydän lauloi aikanaan, että miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja että kuinka meidän kunnon miesten käy. Jotkut naiset vain taitavat olla niitä, jotka ihastuvat jatkuvasti kukasta kukkaan liihottaviin renttuihin. Meitä kunnon miehiä kuitenkin on vaikka kuinka paljon, mutta ongelma toki on että suurin osa on onnellisessa tai ainakin pysyvässä parisuhteessa... Toki osa varmasti ilmankin eivätkä osaa sitä kunnollisuuttaan tuoda esiin.

M41

Vierailija
7/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juliet Jonesin Sydän lauloi aikanaan, että miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja että kuinka meidän kunnon miesten käy. Jotkut naiset vain taitavat olla niitä, jotka ihastuvat jatkuvasti kukasta kukkaan liihottaviin renttuihin. Meitä kunnon miehiä kuitenkin on vaikka kuinka paljon, mutta ongelma toki on että suurin osa on onnellisessa tai ainakin pysyvässä parisuhteessa... Toki osa varmasti ilmankin eivätkä osaa sitä kunnollisuuttaan tuoda esiin.

M41

Tuokin on totta. Hyvät miehet pariutuu yleensä jo parikymppisinä ja ovat sen saman kanssa koko elämän, vaikka on niitä satunnaisia poikkeuksiakin toki.

Ei hyväkään mies aina löydä sopivaa naista ihan nuorena, voi tulla hyväksikäytetyksi ja särkeä sydämensä tms. Tai olla elämässä muuta sellaista, ettei energiaa ihmissuhteen muodostamiseen jää.

Monia syitä, miksi jollain hyvilläkin miehillä (tai naisilla) voi pariutuminen venyä.

Mutta pääsääntöisesti tosiaan pariutuvat jo tosi nuorena.

Vierailija
8/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Tuokin on totta. Hyvät miehet pariutuu yleensä jo parikymppisinä ja ovat sen saman kanssa koko elämän, vaikka on niitä satunnaisia poikkeuksiakin toki.

Ei hyväkään mies aina löydä sopivaa naista ihan nuorena, voi tulla hyväksikäytetyksi ja särkeä sydämensä tms. Tai olla elämässä muuta sellaista, ettei energiaa ihmissuhteen muodostamiseen jää.

Monia syitä, miksi jollain hyvilläkin miehillä (tai naisilla) voi pariutuminen venyä.

Mutta pääsääntöisesti tosiaan pariutuvat jo tosi nuorena.

Ja varmasti on tosiaan niinkin päin että kunnon miehet pariutuu renttunaisten kanssa, jopa toistuvasti. Aina se miellyttävä ja sopiva ihminen eivät ole sama asia.

M41

Vierailija
9/12 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on niin, että sinulla on kyllä mennyt rakkaus ja seksi ja fantasiat ja ulkonäkö ym. sekaisin. Kyllä mies voi rakastaa sinua ihan oikeasti, vaikka katselisi tai fantasioisikin muista naisista, ja vaikka olisikin ollut aikaisempia kumppaneita, ja vaikket olisikaan maailman kaunein ja seksikkäin nainen.

Vierailija
10/12 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on niin, että sinulla on kyllä mennyt rakkaus ja seksi ja fantasiat ja ulkonäkö ym. sekaisin. Kyllä mies voi rakastaa sinua ihan oikeasti, vaikka katselisi tai fantasioisikin muista naisista, ja vaikka olisikin ollut aikaisempia kumppaneita, ja vaikket olisikaan maailman kaunein ja seksikkäin nainen.

Joo, ilmeisesti menee. Se ei jotenkin riitä, että mies rakastaa minua ja voi suostua sopimukseen, että on vain kanssani. Haluaisin, että olen miehen mielestä maailman kaunein ja seksikkäin nainen, niin että muut eivät kiinnosta enää yhtään.

Itse olen ollut kahdesti rakastunut ja olen hyvin totalitaarinen tässä. Mielessäni ei todellakaan pyöri eksät tai muut ihmiset, tunnistan neutraalisti jonkun toisen ihmisen hyvän ulkonäön, mutta se ei sinänsä kiinnosta, ihan kaikki kumppanini olemisessa ja ulkonäössä on kiihottavaa ja ihanaa jne. Jos toinen ei tunne samaa minusta, niin onhan se kurjaa. Ap

Vierailija
11/12 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kunnon miehet olisikin jo nuorena viety, niin kaikilla ei silti luonteet kohtaakaan sen ensimmäisen kumppanin kanssa ja unelmamies vapautuukin markkinoille elämänkokemuksen rikastamana. Näin minä löysin toisen mieheni, sielunkumppanini ja suurimman rakkauteni.

Keskustelemalla pääsee yli noista peloista pettämiseen liittyen. Sen oikean kanssa uskaltaa paremmin avautuakin omista tunteistaan. Kyllä sinä löydät vielä sen oikean jonka kohdalla ei tuollaisia tarvitse yhtään murehtia.

Vierailija
12/12 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte ketjussa, että hyvät miehet pariutuu ja pysyy parisuhteessa. Eikös ainakin 50% parisuhteessa olevista petä? Jos 70% miehistä pystyy olemaan parisuhteessa ja 50 niistäkin pettää, niin eikö oikeasti hyviä jää vain n. 35% kaikista? Ja osa niistäkin voi olla sellaisia, jotka pettäisi jos riittäisi rahkeet. Ap