Nuoret äänestää vihreitä
Vihreät on ainoa puolue mitä nuorten kannattaa äänestää. Ajaa nuorten asioita. Muut puolueet on keskittyneet vanhuksiin. Ilmastonmuutos ja perustulo on olennaisimmat asiat nuorten tulevaisuudessa.
Kommentit (12)
Minäkin äänestän. Vaalikone antoi mulle kolmanneksi sopivammaksi ehdokkaan, jonka tunnen. Hesan vihreät on ihan luonnosta vieraantuneita hörhöjä, mutta täällä on täyspäisiäkin.
Nuoret ovatkin naiiveja ja tietämättömiä.
Elämänkokemus tekee viisaaksi ajan myötä.
Vihreät = haihattelijat, taivaanrannan maalarit
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestän. Vaalikone antoi mulle kolmanneksi sopivammaksi ehdokkaan, jonka tunnen. Hesan vihreät on ihan luonnosta vieraantuneita hörhöjä, mutta täällä on täyspäisiäkin.
hesan mukaan kuitenkin mennään, eli äänesi menee noille hölmöille
Mun tutuista vihreitä äänestää nimenomaan vanhat seniilit mummot. :)))
Vihreät ovat jotenkin arvioineet väärin todellisen kohderyhmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs väestönvaihto etenee huimaa vauhtia Gretan kotimaassaan
Sellaista se on mielikuvitusmaailmassa. Toisekseen nuoret on tottuneet erivärisiin ihmisiin, vanhempien ihmisten ennakkoluulojen ongelma.
Myös me keski-ikäiset miehet äänestämme vihreitä.
Ei, enpä usko että nuoret on niin vastuuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hesan mukaan kuitenkin mennään, eli äänesi menee noille hölmöille
Siis tarkoitin täällä maalla. En äänestä Helsingissä enkä uudellamaalla. Ei ole ketään muutakaan hyvää ehdokasta, eikä mikään puolue ole sellaisenaan hyvä.
Mieluummin vihreitä kuin persukekoja. Persukekojen talouspolitiikka on tuhoisaa Suomelle.
Vihreät vie Suomen äkkiä Venezuelan tielle: kiitos ei vihreille!
Entäs väestönvaihto etenee huimaa vauhtia Gretan kotimaassaan