Onko epäsopivaa, jos pomo rakastuu sihteeriinsä?
Kommentit (9)
Joo mikäs siinä kunhan mies ei ole varattu! En halua sotkeentua varattuihin miehiin.En ole sen tyylinen nainen.
Mun esimieheni rakastui minuun jo työhaastattelussa (vastasin siihen miten tapasitte ketjuunkin) - minun tunteeni häneen oli viimeiseen asti pelkkää työtoveruutta ja ystävyyttä. Mutta onneksi mies otti ohjat omiin käsiin 2 vuoden ystävyyden jälkeen ja nyt ollaan oltu pari ja perhe jo 17 vuotta.
Kunhan tuo suhde ei rasita työskentelyä niin mikäs siinä. Itse vaihdoin työpaikkaa pian seurustelun alettua. Monissa työpaikoissa työkaverien väliset suhteet on kielletty ts toinen joutuu lähtemään
On se epäsopivaa. Isälläni ja sihreeillään on myös lapsi kyseisestä suhteesta. Eli olisi kaikkien kannalta fiksumpaa, että omasta kuormasta ei syötäis.
On. Itse olen noissa tilanteissa ilmoittanut että jompikumpi vaihtaa firmaa ja asap. Tai jos on isompi firma kyseessä jompikumpi vaihtaa duunia. Yleensä se sihteeri, ne on helpompia korvata uudella.
Ei, ihmisiä ne vain on. Mä rakastuin 10 vuotta sitten sihteeriini, ja me alettiin seurustella. Oltiin yhdessä pari vuotta, ja työsuhde jatkui ihan normaalisti. Erottiin ystävinä ja ollaan edelleen samassa työpaikassa.
Ei kai jos kumpikin on vapaita. Työnteko käy kuitenkin ehkä ajan kanssa hankalaksi joten toinen voi joutua siirtymään johonkin muualle.
Ei tietenkään ole. Mutta jos tulee riitoja tai ero niin varsinkin sihteerillä voi olla tukala tilanne jatkaa saman pomon alaisena.
No ei tietenkään ole.Oletko sä Tuomas?Olisin mieluusti sun sihteeri.Saisi istua suunnilleen polvelle joka päivä.