Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita lentoemäntiä paikalla? Vertaistukea kaipaan...

Vierailija
20.03.2013 |

Olen tehnyt kohta vuoden lentoemännän töitä, ja nyt tuntuu ettei tämä työ ole yksinkertaisesti mua varten. Päivät on pitkiä, jatkuvaa hotellielämää, työporukka vaihtuu koko ajan, joten kehenkään ei pääse kunnolla tutustumaan jne... Asiakkaista ja lentämisestä tykkään todella paljon, mutta tämä on henkisesti niin raskasta kun unirytmi heittää sinne ja tänne ja sosiaalinen elämä kärsii. Ja joo tiedän, että itse olen työni valinnut, mutta ei voi tietää ennen kuin kokeilee.

Pitäiskö mun suosiolla luovuttaa vai totunko tähän työhön vielä? Mites teillä muilla lentoemännillä? Ja toki muutkin saa vastata. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uup

Vierailija
2/3 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaa kokemusta mutta yksi kaveri oli emo reilu 5 vuotta. Ja sitten siirtyi muihin hommiin juuri noista mainitsemistasi syistä ( unirytmi ja sosiaalinen elämä kärsi liikaa) Voithan hakea muita hommia ja katsoa tärppääkö tai sitten päätät jaksaa tämän vuoden loppuun ja sitten mietit uudestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kauan, kauan lentänyt emäntä... Olen opintovapaalla opiskelemassa uutta ammattia, siivillä ehti vierähtää pitkä aika. Luulen nyt opintojeni kohta valmistuessa, että paluuta koneeseen ei ole. Lentämisessä oli tosi paljon mukavia asioita, kuten työkaverit, mahdollisuus nähdä paljon uutta ja erilaiset asiakkaat, MUTTA... Ikävöin aina reitillä kotiin, minusta oli kurja lähteä töihin kun muut tulivat kotiin, olin aina vaihtamassa vuoroja ja miettimässä lastenhoitoa. Nuorena jaksoi mitä vaan, mutta iän karttuessa aikaiset aamut ja aikaerot alkoivat tuntua karmaisevilta. Mieti siis tarkkaan. Minulla oli jo vuosia sitten sellainen olo, että tämä ei ole minua varten ja vaiensin sen aina. Nyt olen sitten tässä pisteessä ja mietin, että ratkaisun olisi voinut tehdä aiemminkin. Tsemppiä ;-) t.emo   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi