Helsingin Kurvin bisnesmaailma?
Helsingin Kurvin kulman romanikerjäläiset kaveeraavat oudon innokkaasti pähteidenkäyttäjien (huume-) kanssa, miksi?
Kuljen påivittäin Kurvin kulman ohi, ja olen huomannut, että jotain asiaa heillä on toisilleen Katri Valan puiston lähettyvillä. Ei kai vaan bisneksiä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi, mäkin kuljen joka päivä siitä ohi ja isoa numeroa myyvät, mulle ei ole mitään huumeita yritetty myydä ikinä.
Sulje vain isot siniset silmäsi tiukasti muru, niin unelmasi ei rikkoudu
Ap oletko sinä se kurvissa pyörivä leijona-tunnuksin sonnustautunut setä joka vikittelee selkeästi alaikäisiä poikia?
Tottakai järjestäytynyt rikollisuus myy huumeita. Jos haluat romanikerjäläisten huumekaupalle lopun, äänestät vaaleissa puoluetta, joka kannattaa huumausaineiden laillista säätelyä aikuisten käyttöön samaan tapaan kuin alkoholia säädellään Suomessa.
Kurvin kulma on karmea. Huumeita myydään avoimesti ja rotat vilistää jaloissa sen K-kaupan rappusten luona.
Olen ap, akateemisesti koulutettu nainen. En ole kiinnostunut alaikäisitä pojista. En käytä leijonakoruja.
Nappeja myyvät, yleisesti tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Kurvin kulma on karmea. Huumeita myydään avoimesti ja rotat vilistää jaloissa sen K-kaupan rappusten luona.
Äläs nyt hauku mun entisiä kotikulmia! 😂
Joo, on huomattu ja kuultu. Eikä tämä ole enää mikään salaisuus, olihan viime vuonna uutisissa se Rivotril-liigan paljastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko sinä se kurvissa pyörivä leijona-tunnuksin sonnustautunut setä joka vikittelee selkeästi alaikäisiä poikia?
AI sä olet se nuoripoika kuka myy itseään sedille
Älä viitsi, mäkin kuljen joka päivä siitä ohi ja isoa numeroa myyvät, mulle ei ole mitään huumeita yritetty myydä ikinä.