Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän liike tuo "Power" on? Samanlainen kuin Gigantti?

Vierailija
14.03.2019 |

Vähän pelottaa mennä sinne osstoksille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikkaahan se myy, niinkuin Gigantti. Mikä siinä pelottaa? 

Vierailija
2/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tänään hämmentäviä aloituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin kuin Gigantti, sillä erotuksella että Gigantissa joutuu niitä myyjiä takomaan harjanvarrella että jättävät rauhaan, Poweriin on paras varustautua verkkopyssyllä kun niitä myyjiä ei saa kiinni jos on jotain kysyttävää.

Vierailija
4/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen Expert. Itse oon saanut Powerista yleenä parasta palvelua, Giganteissa on oman kokemuksen mukaan mennyt aika usein sormi suuhun. Riippuu toki myyjästä.

Vierailija
5/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok liike, hyviä tarjouksia.

Vierailija
6/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tarjonta pc-pelipuolella. Eihän noista brändeistä ole kuullut kukaan. Ei logitechia, ei zowieta, ei steelseriesiä, ei edes roccatia.

Vierailija
7/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö käyvvää vaa ossuuskaupassa. 

Vierailija
8/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys.

Vierailija
9/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska tarjonta pc-pelipuolella. Eihän noista brändeistä ole kuullut kukaan. Ei logitechia, ei zowieta, ei steelseriesiä, ei edes roccatia.

Oli näitä näköjään verkkosivulla, paikallisessa myymälässä en vaan nähnyt.

10/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä menkö ikinä ainakaan Aleksin Stockan Poweriin. Ostin joululahjaksi sieltä kolme

kallista Securiten ohjelmaa.

Kun menin niitä vaihtamaan oikeanlaisiin, kun en tajua mitään tietsikoista, niin olin ostanut väärät,

niin vanhempi miesmyyjä repi pakkaukset rikki ja huusi minulle, että

"Sinähän olet avannut nämä"!!!!!!

Olin niin tyrmistynyt etten pystynyt sanomaan yhtään mitään. Lähdin vain pois ja päätin, etten

enää ikinä Powerin kaupoista osta yhtään mitään.

Se ukko vielä haisikin niin pahalle, likaiselle, ihankuin ei olisi kuukauteen käynyt suihkussa.

Tuntomerkiksi vielä, että silmälasipäinen.

Ihan hirveä.

Vierailija
11/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen Expert. Itse oon saanut Powerista yleenä parasta palvelua, Giganteissa on oman kokemuksen mukaan mennyt aika usein sormi suuhun. Riippuu toki myyjästä.

Pakko nyt kertoa esimerkki. Tampereella Kalevan Prismassa on molemmat, Power yläkerrassa ja Gigantti alhaalla. Etsin uutta puhelinta ja menin ensin Poweriin tutkimaan valikoimaa. En löytänyt mieluista, mutta kiinnostuin puhelimista x ja y. Myyjä oli varattu ja oli jonoa, joten halusin mennä Giganttiin (siellä oli myös laajempi valikoima) vielö vertailemaan. Menin sitten sinne ja myyjä tuli kohta kysymään voisiko olla avuksi. Kerroin kiinnostuneeni heilläkin valikoimassa olevista x:stä ja y:stä, kerroin budjettini (jonka ylärajalla tämä y oli) ja kysyin onko y hintansa arvoinen, kyseessä oli merkki jota en ollut ennen käyttänyt, ja lisäksi kerroin miettiväni myös sitä x-puhelinta toisena vaihtoehtona. Myyjä oli että no ei hän kyllä osaa kertoa siitä y-puhelimesta muuta kuin mitä siinä esittelylapussa lukee, mutta mites tällainen puhelin z, joka maksaa vielä satasen enemmän kuin y. Sanoin, että ei kiitos perusteluineen ja totesin katselevani vielä. Eli lähdin takaisin Poweriin. Siellä jonotin hetken vuoroani (onneksi ei ollut kuin yksi ennen) ja esitin myyjälle samat asiat kuin Gigantissa. Jo tuli asiantuntevaa tietoa (huom. Gigantissa on osastomyyjät, eli puhelinosaston myyjän luulisi osaavan kertoa jokaisesta vähän enemmän kuin sen lapun verran). Myyjä suositteli y:tä ennemmin kuin x:sää hyvin perustein, eikä yrittänyt tyrkyttää muita vaihtoehtoja. Ostin y:n ja olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija
12/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot menossa ostoksille jos et tiedä mitä siellä myydään?

13/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä