Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osaisi tyytyä rumaan mieheen?

Vierailija
20.03.2013 |

Suuri osa tarjolla olevista on rumia, vähemmistö edes kohtuullisen hyvännäköisiä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun ikää ja kypsyyttä tulee vähän lisää, ei ulkonäkö tunnu enää niin tärkeältä.

Myönnän, että olin itse nuorena niin pinnallinen, ettei nykyinen, yli 30-vuotiaana tapaamani, lähes täydellinen aviomieheni olisi minulle kelvannut, kun ei olisi ollut riittävän komea. Nyt "aikuisena" asialla ei ole mitään merkitystä. Ihan muut asiat ovat tärkeitä.

Vierailija
2/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mustakin miehet on miltei poikkeuksetta rumia, ja näyttävät jo 25v ikälopuilta, kaljuilta möhömahoilta. Karehdin miehiä, koska voivat katsella naisia. Harmi, että olen heteronainen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvännäköinen mies, sori vaan

Vierailija
4/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 13:00"]

Joo mustakin miehet on miltei poikkeuksetta rumia, ja näyttävät jo 25v ikälopuilta, kaljuilta möhömahoilta. Karehdin miehiä, koska voivat katsella naisia. Harmi, että olen heteronainen :(

[/quote]

lesboilla ja miehillä on vielä vaikeampaa, kun suomalaiset naiset on kaikki lehmän näkoisia lyhytjalkoja

Vierailija
5/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D ;D ;D

Vierailija
6/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä ihan sama ongelma. Olen jo 35-vuotias, vanhapiika, ja ymmärrän että pääsyy tilaani on se että en jotenkin osaa tuntea seksuaalista vetoa ns. rumaa miestä kohtaan. Joten en ihastu niihin enkä "pääse" suhteisiin niiden kanssa. Ja ne komeat miehet taas ei minua huoli, koska olen persjalkainen ja hyvin tavallisen näköinen, en mikään kaunotar. Eli olen sitten yksin mutta kun en ole tyytyväinen tähänkään.

Hitto kun keksisikin MITEN pääsee eroon sellaisesta pinnallisuudesta että vain hyvännäköinen mies mitenkään kiihottaa?

Vierailija
7/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa se, jota rakastaa.

Vierailija
8/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi suomalaiset naiset on ihan kauniita paitsi ne lyhyet jalat, lyhyt kaula, vähän peikkomaiset kasvot ja pömppövatsa, kuitenkin plussana voisi mainita kun ohut riippatukka värjätään pikimustaksi niin se on upeata.

Vierailija
9/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 13:22"]

Kannattaa ottaa se, jota rakastaa.

[/quote]

Mutta jos rakastuu ja rakastaa vain hyvännäköisiä? 

Vierailija
10/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua rumaa, etkä saa komeaa, ota tavallinen. Problem solved.

Vierailija
11/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et nai komeaa, rikasta, kivaa miestä sitten ?

Vierailija
12/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 13:19"]

Mulla on tämä ihan sama ongelma. Olen jo 35-vuotias, vanhapiika, ja ymmärrän että pääsyy tilaani on se että en jotenkin osaa tuntea seksuaalista vetoa ns. rumaa miestä kohtaan. Joten en ihastu niihin enkä "pääse" suhteisiin niiden kanssa. Ja ne komeat miehet taas ei minua huoli, koska olen persjalkainen ja hyvin tavallisen näköinen, en mikään kaunotar. Eli olen sitten yksin mutta kun en ole tyytyväinen tähänkään.

Hitto kun keksisikin MITEN pääsee eroon sellaisesta pinnallisuudesta että vain hyvännäköinen mies mitenkään kiihottaa?

[/quote]

Elät yksin. Kaltaisiasi on lukuisia, voin vakuuttaa.

Toinen vaihtoehto - ja hyvin suosittu sellainen - on ottaa ulkomaalainen mies. Hiukkasen eksotiikkaa, niin pystyt antamaan anteeksi asioita, joita et sille persjalkaiselle suomalaiselle antaisi; esimerkiksi junttiuden, huonon duunin, ei niin erikoisen ulkonäön, sosiaalisia puutteita etc.

Vierailija
13/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit mukavan persoonallisuuden. Se auttaa sen miehen hankinnassa. Jos saat sitten se omaa tasoasi komeamman, niin varaudu siihen, että saat jakaa sen miehen muiden naisten kanssa.

Vierailija
14/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 13:55"]

Toinen vaihtoehto - ja hyvin suosittu sellainen - on ottaa ulkomaalainen mies. Hiukkasen eksotiikkaa, niin pystyt antamaan anteeksi asioita, joita et sille persjalkaiselle suomalaiselle antaisi; esimerkiksi junttiuden, huonon duunin, ei niin erikoisen ulkonäön, sosiaalisia puutteita etc.

[/quote]

Olen itse asiassa usein haaveillutkin ulkomaalaisesta miehestä. Tummien etelän miesten ulkonäkö usein minua innostaa jo pelkän tummuuden takia, ei tarvi erityisen komeita kasvonpiirteitä tai kroppaa. Mutta eihän niitä ulkomaalaisia mistään oikein löydä kun Suomessa asuu. Lisäksi on vähän tunne että ne etsii jotenkin perinteisempää naista, että tämmöinen hyvin itsenäinen, hyvin toimeentuleva, korkeakoulutettu uranainen on niille usein pelottava ajatus. 

Vierailija
15/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta omaa tasoasi. Ala treenaamaan, pukeudu sporttisen tylikkäästi jne.

Vierailija
16/26 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa.. miksi sporttisen tyylikäästi?! Miksi ei klassisen tyylikäästi? Eihän ap ole mies,eikö?!

Vierailija
17/26 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi miten pinnallista. Sinulta menee moni hyvä mies sivu suun, kun et pysty näkemään ihmistä, vaan tuijotat kuorta. Oletko yrittänyt edes tutustua miehiin, jotka eivät ensisilmäykseltä säväytä? Saattaisit hyvinkin yllättyä, jos olisit avoin ja antaisit niille miehille mahdollisuuden. Jos miehen persoona vetoaa sinuun, niin hän alkaa näyttämään silmissäsikin komeammalta. 

Vierailija
18/26 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näyttää:) Tavallinen maareinojussi on erittäin komea ja rakas. Minun silmissäni. Piste.

Vierailija
19/26 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen miehen kai vaan pitää miellyttää silmää ja saada sut villiksi himosta jo pelkällä ulkonäöllä, katseella, tuoksulla...En vaan voisi tyytyä vähempään. Eri asia sitten on, että komeus on katsojan silmässä, ei tarvi olla mikään universaalisti "komea" jos henk.koht. maku on erilainen. 

Vierailija
20/26 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 00:09"]

Oi voi miten pinnallista. Sinulta menee moni hyvä mies sivu suun, kun et pysty näkemään ihmistä, vaan tuijotat kuorta. Oletko yrittänyt edes tutustua miehiin, jotka eivät ensisilmäykseltä säväytä? Saattaisit hyvinkin yllättyä, jos olisit avoin ja antaisit niille miehille mahdollisuuden. Jos miehen persoona vetoaa sinuun, niin hän alkaa näyttämään silmissäsikin komeammalta. 

[/quote]

Ei toimi.

Yritinjoskus suhdetta miehen  kanssa, joka ei säväyttänyt ulkoisesti. Ajan myötä alkoi etoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä