Mitä kaikkea tässä asussa on pielessä..?
http://farm9.staticflickr.com/8385/8572073351_0010e92073_b.jpg
Mitä mieltä olette?
Kommentit (18)
Neule ja housut näyttävät vähän pieniltä, ja itse en laittaisi tuota korua. Lahkeet lyhentäisin, mutta toisaalta monet tykkäävät kun tiukat lahkeet on vähän pitkät.
Minusta asun mittasuhteet eivät sovi tytön vartalolle ollenkaan, tuo neule on liian lyhyt ja palmikkoneule lihottaa AINA. Sellaista palmikkoneuletta ei olekaan, että se sopisi XL-kokoiselle. Isompien kannattaa suosia ohuita neuleita!
Lisäksi nuo housut näyttävät jotenkin liian tiukoilta ja ahdistavilta, kun mikään löysempi yläosa ei peitä niitä yläosasta.
No ei ainakaan mitään dramaattisen pahasti pielestä minusta ole. Väriyhdistelmä on klassinen ja kiva varsinkin.
Itse olisin kuitenkin, tuonkokoisena henkilönä, valinnut leggingsien sijaan suorat, bootcut-housut. Ja kaulakorun olisin valinnut jonkun vähän riippuvamman mieluummin, pidentää ja hoikentaa kaulaa.
Vaihtaisin kaulakorun ja kengät. Ja laittaisin päähän jotain.
En tiedä, onko tuo neulepaita vai liivi, se jos olisi vähän pidempi niin kaikki kunnossa :)
Tuon neuleen kuviointi oikein korostaa tuota mahaa. Ja housut on kuin nakinkuoret grllimakkaran päällä. Sinänsä kiva, että on väriä. Ja tuo takki on jotenkin ihan eri tyylistä kuin nuo muut kamat.
Minusta takki näyttää myös liian pieneltä hihoista :(
Koko. Liian pieni vaatteiden koko.
No ei vaatteissa mitään vikaa ole, mutta kantaja on liian läski pitämään tuollaista asua. Normaalipainoisen päällä varmaan näyttäisi oikein hyvältä.
Neule saisi olla pidempi, samoin kaulakoru. Muuten kiva.
tosi pikkusieluista jauhaa täällä. mikä ihme tossa bloggaajassa vituttaa noin paljon? joo, on housut aika makkarankuoret, joo paksu neule ei imartele keskivartaloa, takki näyttää kittanalta, meikit on rumat, tukka huonosti, mitä toi läski oikein kuvittelee itsestään..
te olette perseestä. ihan reilusti vaan perseestä :D
Ihan kiva, paitsi etta housut ovat liian pienet. Takkikin saisi olla hihoista loysempi. Neuleen alta voisi poistaa kauluspaidan ja koru saisi olla toisenlainen tosin palmikkoneule ei vaadi edes valtamatta mitaan korua. Kengat voisivat olla vahan jykevammat tasapainottamaan isoa ylaosaa. Vareilta kiva ja muodikas.
Mä oisin tuon kaulakorun jättänyt pois. Ei sovi ollenkaan muuhun tyyliin ja tekee kaulan alueesta turhan epämääräisen näköisen. Takki voisi olla paria numeroa isompi, tällä hetkellä kittanat vaatteet eivät ole in varsinkaan yläosassa vaan oversize-meininki näyttää raikkaammalta. Mutta kittanoita toisaalta näkee kadulla tosi paljon, ja on jokaisen oma valinta haluaako edustaa valtavirtaa vai pukeutua tuoreesti.
Kaikki muu mielestäni ok. Löysempiä housuja en hänelle ehdottaisi, koska ne vain lisäisivät volyymia siluettiin. Joo jaloissa on rasvakerrosta, mutta siellä se on löysempienkin housujen alla, eikä mun mielestä sitä niin tarvitse hävetä ja piilotella jos sitä on. Antaa näkyä vaan reilusti, kunhan siinä jotain kangasta on peittämässä ihoa.
Ihan kiva arkiasu kaiken kaikkiaan, ei häviä muille ns. "muoti"bloggareille yhtään (en tosin tiedä kuka tää tyyppi on, mutta päättelen ketjusta että joku saman katgorian edustaja).
Onko kuva otettu Oulussa? Paikka näyttää tutulta.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 12:08"]
Onko kuva otettu Oulussa? Paikka näyttää tutulta.
[/quote]
ihan selvästi on Oulusta, Rotuaarilta.
Tuo valkoisen neuleen alla oleva paita on liian lyhyt, laittaisin sellaisen jonka helmat näkyisivät tuolta neuleen alta. Pidempi koru, joku riipus, olisi kaulassa parempi ja Converset tuossa asussa on tylsät, laittaisin mieluummin mustat tai ruskeat nilkkurit. Mutta kiva asu muuten ja kivat värit!
No suoraan sanottuna minusta itse asussa ei ole mitään pielessä, mutta noin nuoren näköisen tytön ylipainoon kyllä kiinnittää huomiota. Ihan terveyssyistä.