Matkaan Norwegianilla, perunko?
Olisi tarkoitus lentää huhtikuussa euroopansisäinen lento ja Norwegian käyttää näissä 737 MAX-konetyyppiä. Konehan on nyt lentokiellossa mutta mitä tekisitte tilanteessani, vaihtaisitteko esimerkiksi Finnairiin jotta pääsee Airbussin kyytiin vai otanko riskin? Vai onko tässä mielestänne mitään riskiä? Pelottaa hiukan ajatus että istahdan koneeseen ja huomaan sen olevan tämä pahamaineinen kone.
Vinkkejä?
Kommentit (8)
Minä en peruisi, en olisi perunut tämänkään päivän lentoa tuolla kyseisellä konetyypillä mutta se peruttiin. Sen takia olen edelleen työmatkalla ja kotiudun vasta puolen yön maissa tänään.
Eikö norskilla näe etukäteen konetyyppiä varausta tehdessä? Eikä nää koneet nyt joka päivä putoa, Lion Airin konekaan ei olisi pudonnut jos miehistö olisi reagoinut tilanteeseen oikein.
Ei kannata perua. Ja voithan jo nyt tarkistaa, millä koneella ko. lento lennetään.
Kun istutte 737 MAX-koneeseen seuraavan kerran siihen on tehty muutoksia ja lentäjiä on koulutettu.
Ihan turha siis huolehtia.
Kyllä Norwegian koneen ilmoittaa mutta siinä lukee yleensä vain 737 eikä tarkemmin mallia.
Ei syytä huoleen, kyllä ne koneet ilmassa pysyvät kunhan tekevät niihin softapäivitykset. Itse ainakin luottavaisena ja Norwegianin luottokortin avulla ilmaiset lennot Eurooppaan vuosittain:
https://tuulipuku.fi/saastovinkit/kannattaako-bank-norwegianin-luottoko…
Ai niin tuleehan siinä matkavakuutuskin samalla, selvää säästöä sekin!
Anna mennä vaan, kerranhan sitä vain eletään! ;)
Mäne vaan kyllä se turvallinen on jos joskus nuo koneet ilmaan päästävät.