Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lordi-yhtyekö on yhä muka olemassa?

Vierailija
14.03.2019 |

Tänään tuli uutinen, että joku Ox lähtee Lordista pois. Minulle se ei ollut uutinen, vaan se , ettäkö Lordi yhtye on edelleen olemassa? En usko. Ei oo kuminaamoista juuri kuulunut Euroviisujen jälkeen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se olemassa. Aika suosittukin, vaikkei ihan metallibändien kärkiryhmää olekaan.

Vierailija
2/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se, että juuri sinä et ole kuullut bändistä tarkoittaa sitä, ettei sitä enää ole? Just just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olen ihmetellyt, että missä ne on. Seuraan skeneä kuitenkin.

Nykyään heistä kuulee vain silloin, kun bändistä joku lähtee. En muista uusia biisejäkään kuulleen muutamaan vuoteen.

Heti euroviisujen jälkeen kiersivät pitkin poikin pitkänkin aikaa. Nyttempi on huomattavasti hiljaisempaa sillä rintamalla.

Vierailija
4/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen vuosi niillä on tapana julkasta uus levy. Bändin yhdeksäs levy "Sexorcism" ilmestyi viime vuonna.

Vierailija
5/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin olen ihmetellyt, että missä ne on. Seuraan skeneä kuitenkin.

Nykyään heistä kuulee vain silloin, kun bändistä joku lähtee. En muista uusia biisejäkään kuulleen muutamaan vuoteen.

Heti euroviisujen jälkeen kiersivät pitkin poikin pitkänkin aikaa. Nyttempi on huomattavasti hiljaisempaa sillä rintamalla.

Et seuraa skeneä ulkomailla?

Vierailija
6/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt että miten metalliskenen seuraajillekin tulee usein yllätyksenä että Lordi on edelleen olemassa, kyllähän Suomessakin alan mediat tekee juttua jos on uutta levyä jne. Tavan tallaajille Lordi ei tietenkään näy kuin Euroviisubändinä koska muutenhan kyse on ihan marginaalibändistä. Se on per seestä ettei suomalaiset promoottorit selvästi näe potentiaalia Lordissa vaikka ulkomailla tekevät laajoja headlinerkiertueita ja ovat kesäisin isojen metallifestarien päälava-akteja myös, varsinkin Saksassa ja Tsekeissä.

Vierailija
7/10 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten viittinyt tänne postaamisen sijasta vaikka tsekata Wikipedia-artikkelia bändistä? Siellä on vaiheet viimeisten 13 vuoden ajalta myös selitetty.

Vierailija
8/10 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun Lordilta tulee uus levy, niin asiasta uutisoidaan netissä eri sivustoilla. Joku aina ihmettelee, että vieläkö sekin poppoo on olemassa.

Vierailija
9/10 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää jo nää Lorzi-avaukset. Oot tehtaillut niitä tusinan verran tänään.