Lordi-yhtyekö on yhä muka olemassa?
Tänään tuli uutinen, että joku Ox lähtee Lordista pois. Minulle se ei ollut uutinen, vaan se , ettäkö Lordi yhtye on edelleen olemassa? En usko. Ei oo kuminaamoista juuri kuulunut Euroviisujen jälkeen.
Kommentit (10)
Eli se, että juuri sinä et ole kuullut bändistä tarkoittaa sitä, ettei sitä enää ole? Just just.
Kyllä mäkin olen ihmetellyt, että missä ne on. Seuraan skeneä kuitenkin.
Nykyään heistä kuulee vain silloin, kun bändistä joku lähtee. En muista uusia biisejäkään kuulleen muutamaan vuoteen.
Heti euroviisujen jälkeen kiersivät pitkin poikin pitkänkin aikaa. Nyttempi on huomattavasti hiljaisempaa sillä rintamalla.
Joka toinen vuosi niillä on tapana julkasta uus levy. Bändin yhdeksäs levy "Sexorcism" ilmestyi viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin olen ihmetellyt, että missä ne on. Seuraan skeneä kuitenkin.
Nykyään heistä kuulee vain silloin, kun bändistä joku lähtee. En muista uusia biisejäkään kuulleen muutamaan vuoteen.
Heti euroviisujen jälkeen kiersivät pitkin poikin pitkänkin aikaa. Nyttempi on huomattavasti hiljaisempaa sillä rintamalla.
Et seuraa skeneä ulkomailla?
Itse olen ihmetellyt että miten metalliskenen seuraajillekin tulee usein yllätyksenä että Lordi on edelleen olemassa, kyllähän Suomessakin alan mediat tekee juttua jos on uutta levyä jne. Tavan tallaajille Lordi ei tietenkään näy kuin Euroviisubändinä koska muutenhan kyse on ihan marginaalibändistä. Se on per seestä ettei suomalaiset promoottorit selvästi näe potentiaalia Lordissa vaikka ulkomailla tekevät laajoja headlinerkiertueita ja ovat kesäisin isojen metallifestarien päälava-akteja myös, varsinkin Saksassa ja Tsekeissä.
Et sitten viittinyt tänne postaamisen sijasta vaikka tsekata Wikipedia-artikkelia bändistä? Siellä on vaiheet viimeisten 13 vuoden ajalta myös selitetty.
Ainakun Lordilta tulee uus levy, niin asiasta uutisoidaan netissä eri sivustoilla. Joku aina ihmettelee, että vieläkö sekin poppoo on olemassa.
Riittää jo nää Lorzi-avaukset. Oot tehtaillut niitä tusinan verran tänään.
Onhan se olemassa. Aika suosittukin, vaikkei ihan metallibändien kärkiryhmää olekaan.