Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suorat pitkät hiukset eivät sovi ollenkaan kasvoihini. Haluaisin kiharruspuikkokiharaa muistuttavan permanentin

Vierailija
14.03.2019 |

Tai muuten sellaisen laineikkaan. Onko sellaisia permanentteja olemassa ja kestävätkö yhtään jos on? Tekisi mieli mennä permikseen, mutta pelkään että lopputulos onkin säkkärä kasarikihara:O
Osaako kukaan antaa mitään vinkkejä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman luonnonkiharat , pitkät hiukset.Eivät kuitenkaan tarpeeksi kiharat vaan sellaiset laimeat.Kiharat olen laittanut aina papiljoteilla ja kampausnestettä suihkuttaa päälle ja annan kuivua.Jos haluan tehdä oikein juhlakampaukset niin ensin papiljoiteilla ja sen jälkeen rullaan noin neljä mikkihiirisykeröä yöksi .Sillon saan näyttävän kiharakampauksen.sykeröt auki, ei harjausta vaan pöyhintä ja kevyesti lakkaa päälle.

Vierailija
22/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellaiset laineet saa. Itsellä on kyllä konsti siihen. Monet ihailevat kiharoitani ja kyselevät, miten saan niin hienot laineet. Enpäs kuitenkaan paljasta :) Minusta on kiva, että on jotain, mitä toisilla ei ole.

No ei kannatakkaan paljastaa :) Vaikka tämä nyt ei sinänsä aiheeseen liity, mutta tästä tuli mieleen, nimittäin minulla on yksi tekniikka, millä saan ohuet hiukseni puolet paksumman näköiseksi. Ihmiset tiedustelevat, mitä teen hiuksilleni, mutten ole koskaan kertonut. Mielestä on asioita, mitä kaikkien ei tarvitse tietää :) saa olla jotain, millä voi erottua joukosta.

Tekisit minut superonnelliseksi, jos paljastaisit niksisi. Ja vähentäisit kemikaalikuormaa, joudun laittamaan hirveästi muotoilutuotteita, että kehtaa edes ovesta ulos astua. Yksi tuulenpuuska, ja tukkani on piikkisuora, huolimatta pitkään kestävästä kihartamisesta :(. 

Joku on sanonut, että kaikkein onnellisimpia ovat ne, jotka auttavat muita, oli asia mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla