Syövätkö jotkut oikeasti suklaalevyä samalla tavalla kuin leipää? Siis haukkaavat kokonaisesta levystä kuin jättimäisestä suklaapatukasta?
Ainakin Maraboun mainoksessa näin.
Miten syöt suklaan? Itse katkaisen rivin ja pätkin palaset erilleen niin, että paperi on siinä päällä. Sitten paperi auki ja popsimaan!
Kommentit (33)
Muistan, kun näin nuorena poikakaverin haukkaavan Fasun sinistä just tolleen niinkuin näkkäriä ja järkytyin! Musta se oli ihan pyhäinhäväistys suklaata kohtaan syödä sitä tolleen epäkunnioittavasti hotkimalla 😂 Itse kuulun hitaasti nautiskelijoiden koulukuntaan 🍫
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa palan kerrallaan, menee sormet sotkuun sulaneesta suklaasta. Haukkaaminen on siistimpää.
Miten niin? Kun otat palan kerrallaan, sinun sormesi koskevat siihen yhteen palaan tasan niin kauan, kuin sen irrotat ja laitat suuhusi. Jos syöt noin kuin leipää haukkaamalla, sinähän pidät sitä samaa kohtaa koko ajan kämmenessäsi ja silloinhan se nimenomaan sulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa palan kerrallaan, menee sormet sotkuun sulaneesta suklaasta. Haukkaaminen on siistimpää.
No ei sitä sormissa pyöritellä ja lämmitellä vaan nappaistaan kiinni ja laitetaan suuhun! Ei ole sormissa ollut sotkua. Pala kerrallaan.
Oletteko te jotain vampyyreita, joilla ei ole sormissa lämpöä ollenkaan? Jos ottaa suklaata sormiin, se alkaa sulaa sekunneissa. Paitsi jos on vampyyri.
minkäslaisen telineen avulla sinä sitä noin haukkaamalla syöt, jos et sormilla sitä pidä?
Itse syön palan kerrallaan, nautiskellen. Mutta mulle on ihan se ja sama miten muut suklaansa syövät. Kunhan eivät tule mun suklaalevyä haukkaamaan, ainakaan ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kun otat palan kerrallaan, sinun sormesi koskevat siihen yhteen palaan tasan niin kauan, kuin sen irrotat ja laitat suuhusi. Jos syöt noin kuin leipää haukkaamalla, sinähän pidät sitä samaa kohtaa koko ajan kämmenessäsi ja silloinhan se nimenomaan sulaa.
Ettekö te tajua, että suklaata voi syödä niin, että otetaan levy papereineen kaikkineen käteen ja haukataan siitä?
Sitä ei ole pakko syödä niin, että otetaan itse suklaata paljain sormin.
Ei tullut mieleenkään, että tämän joutuisi selittämään aikuisille ihmisille.
Ei ihme, jos se iltiksen uutisen raskaana ollut mätisäkki kerkisi ainoana porukasta nielaista viallisen suklaan.
Ihan kätevää syödä pitämällä paperista kiinni ja haukata suklaata levystä, mutta en itse tee tätä kun ahdistaisi syödä vastoin valmiiksi tehtyjä taitoksia. Eli pätkin suklaata paloiksi ja syön niin, ei ne sormet sotkeennu ellei suklaa ole ollut lämpimässä.
En voisi.
Mä syön palan kerrallaan ja 2-3 haukulla senkin. Nautiskelen hitaasti ja maistellen joka murun. Levy riittää viikoksi
Vierailija kirjoitti:
Nuorena aikuisena, kun olin 168 cm ja painoin 43-45 kg söin ruoan lisäksi yhden suklaalevyn päivässä, koska yritin lihoa. Monesti myös litran jäätelöä, pussillisen sipsejä ja 1,5 litraa limsaa tai ainakin kahta noista päivässä. Eihän se lihominen onnistunut yli kymmeneen vuoteen!
Sama, mullakin meni suklaata hemmetisti nuorempana, olin 174/49 ja yritin saada painoa lisää.
Kummasti samaan aikaan kuin mulla jostain syystä karkinhimo loppui noin nelikymppisenä, niin aloinkin lihoa.
Kuulostaa hauskalta. Pakko testata seuraavan kerran kun ostan suklaalevyn!
Mun mies länttää kaksi levyä päällekkäin ja alkaa työntää suuhunsa. Kuulemma "raavas mies tarvitsee energiaa." Lapsille ei enää pääsiäisnameja uskalla ostaa ennakkoon, koska viime vuonna mies ehti syödä 5 pussia pupurakeita ja yllätysmunat kahdessa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ihan samaa. Eihän se edes maistu hyvältä, koska ei sula kunnolla suuhun - mitä järkeä vain nieleskellä menemään?! Pala kerrallaan kiitos!
Mulla on kyllä vanukkaista ihan sama "turha nieleskellä vaan" olo. Pitäis lusikoida todella hitaasti ja harvakseltaan, että mausta todella nauttisi. Eihän niissä mutta järkeä olekaan kuin maku.
Ei ohjeita kiitos. Kaupasta saa. Pää asia ettei laita kurkkua vaginaan.
Ananas on sitä vastoin sallittu.
Hahaa. No ilmeisesti ylipainoisilla on korkeampi ruumiinlämpö, et kun sitä suklaata syö kaksin käsin niin kohta se jo sulaakin pelkästä kosketuksesta.