Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustele miksi "on eri" kun nainen vaatii, että mies olisi iso ja vahva (miehekäs) kuin, että mies vaatii naisensa olevan pieni ja heikko?

Vierailija
14.03.2019 |

Miksi on eri asia? Miksi mies ei saisi vaatia ja haluta puolisostaan samalla logiikka sitä mikä biologisesti miellyttää? Onhan se nyt söpöä, kiihottavaa ja rakastettavaa kun nainen on pieni ja voimaton, sellainen jota pitää suojella ja kantaa. Tarvii tukea mm. kauppakassien ja huonekalujen kanssa. Silloin mies saa olla mies ja saa itse hyvän miehisen tunteen. Tällöin mies monesti ottaa naisensa niinkuin kuuluu, mies vie ja nainen vikisee alla. Sitähän naiset juuri haluavat kun vaativat, että miehen pitää olla pienempi ja miehinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eri asia. Kumpikin vaatimus on yhtä järjetön.

Vierailija
2/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista vaatimusta voi eikä kannata perustella, mikä on makuasia. Jokainen saa vaatia mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni mies haluaa naisen olevan naisellinen.

Vierailija
4/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani on mikä on ja sitä ei tule pakottaa muuttumaan sellaiseksi kuin itselle sopii, vaihtoehtoja kun on olemassa. Sitä voi pidättäytyä myös seksistä tai vaan tyytyä elämään yksin, jos se kumppani ei miellytä. Ihmisiä kuin vain syntyy vaikka minkälaisiksi kulkijoiksi. Eli jos tykkää pikkuisista naisista etsii sellaisen tai tyytyy omaan seuraansa. Jossei miehekästä miestä löydy niin sama homma.

En enää ota sitä miehekästä miestä ohimennen heittelemään pitkin seiniä ja kontrolloimaan puolihuolimattomasti hengitystä.

Vierailija
5/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iso, uhkea ja roteva nainen, eikä kukaan ole koskaan vaatinut minua olemaan pieni, heikko ja voimaton kitisijä. Pienistä naisista tykkäävät ovat jättäneet minut rauhaan ja etsineet seurakseen pieniä naisia ja ainakin toivottavasti olleet vaatimatta näitä olemaan isoja ja vahvoja.

Ei kannata yleistää mitään. Meitä on niin moneksi ja monen makuun.

Vierailija
6/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan, molemmat ovat pellejä.

Vierailija
7/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kukaan mies halua olla naisen kanssa jonka ostoskasseja täytyy kantaa. Suurin osa mieheistä kävelee edellä kädet heiluen, ja nainen kantaa kauppakasseja perässä. Tämä ihan normaali näky arjessa.

Muutenkaan miehet ei halua suojella naisia(ainakaan av-palstan mukaan) ja heikko nainen ei käy muutenkaan, koska ei jaksaisi raataa kahta työpäivää, niin kuin nykyään naisen kuuluu. 

Ja eihän se jaksasi kantaa lastakaan ja miehet ei siihen puuhaan ala. Siis nyt en tarkoita raskautta vaan jo olemassa olevaa lasta. Niiden kantaminen on raskasta.

Vierailija
8/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oo mitään pahaa. Itse oon pieni ja kokoisekseni aika vahva. Joskus seurustelin miehen kanssa joka olisi halunnut mun teeskentelevän heikompaa kuin olen. Ja aika moni nainen teeskentelee. Pitää olla aika heikot lihakset jos oikeasti ei jaksa kauppakassia kantaa. :D

Nyksän kanssa ei tarvitse teeskennellä. Hän on mua vahvempi ja avittaa jutuissa joita en jaksa tehdä tai joiden tekeminen ois mulle kovin raskasta ja hänelle helppoa.

Vierailija
9/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut ettei saisi vaatia, se on sitten toinen juttu kun suututaan siitä ettei vaatimusta joku suostu ja halua täyttää :D

Vierailija
10/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt, että ne olisivat eri asia? Eivät ole, ihan samantasoisia vaatimuksia.

Mutta yleisesti ottaen miesten vaatimukset naisille ovat eri asemassa, koska meillä on satojen vuosien historia jonka aikana miehet ovat kohdelleet naisia esineinä ja kauppatavarana, ja laki, tavat, kulttuuri ja uskonto ovat vielä tukeneet tätä, ja koska miehillä on edelleen enemmän valtaa yhteiskunnassa.

Fyysisille mieltymyksille ei toki voi mitään eikä tarvitsekaan voida, eivätkä ne ole vaatimuksia varsinaisessa mielessä.

Vierailija
11/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että vain naiset saavat esittää vaatimuksia miehestä ja pitää niitä luonnollisina ja loogisina. Mies joka vaatii naiselle ominaisuuksia, on sika. Varsinkin jos vaatii naisen olemaan pieni, heikko ja voimaton, on luuserinarsisti. Tuota ei voi perustella biologialla, mutta naisen vaatimuksia voi!!

Vierailija
12/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee maailman kovimman ja raaimman työn eli synnyttää ja päälle vielä hoitaa ja kasvattaa lapset ja on koko perheen työjuhta ja joku mies haaveilee pienestå ja heikosta naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän