Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ahdistelu somessa, miksi nuoret eivät kerro siitä?
pohdin
14.03.2019 |
Miksi nuoret eivät kerro kokemasta ahdistelusta vanhemmille tai muille aikuisille?
Jos joku ahdistelee, uhkailee, kiusaa tai pelottelee somessa, mikä on se syy joka saa salaamaan sen vanhemmilta? Onko se pelko siitä että vanhemmat rajottaisivat somen käyttöä?
Mitä nuori haluaisi kuulla vanhemmilta jos joutuisi moiseen tilanteeseen? Millaista apua tarvitsisi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa