En ikinä luullut että voisin olla ns.toinen nainen
No nyt olen. Odotan kotona kiltisti koskahan rakas tulisi edes hetkeksi.
Halveksin ennen sellaista. Olen niin rakastunut siihen mieheen.
Tiedän että toimin väärin. Mutta kaipaan sitä jatkuvasti. Riittää jos saan edes ottaa suihin kun käy luonani. Ja suostun tekemään sille mitä vaan kun toivon että saisin hänet kokonaan omakseni.
Kommentit (24)
Oletko mahdollisesti Teukka Loman?
Et saa ikinä. Käyttää hetken ja hylkää kun kyllästyy. On kokemusta...
Syö kunnon ruokaa, ettei tarvi spermalla elää.
Kaivahan se selkäranka koska sinä olet se, joka tuossa kärsii.
Onhan siinä jotain hienoa, kun rakkaus riipii, tai se, mitä kuvittelee rakkaudeksi. Oikea rakkaus ei satuta ja on tuhat kertaa parempaa kuin se epätoivossa ja kaipauksessa kieriskeleminen.
Mieti asiaa miehen kannalta. Voi olla, että ennen pitkää asenteesi muuttuu ja pääset irti tuhoisasta asetelmasta.
Jollei kuvittelu onnistu, annan vähän vauhtia. Näin miettii mies: "Käynpä taas tyhjennyttämässä pussit ennen kuin menen kotiin. Kävi tuuri, kun löysin tämän ilmaisen naisen. On pidettävä kyllä tarkasti huoli siitä, ettei vaimo huomaa, mutta toisaalta se ei ota eroa kuitenkaan. Käyn täällä niin kauan kuin tämä hönö suostuu palvelemaan. Sitten se on soronoo."
kun puhutaan beta-miehistä tai inceleistä, niin ap ja hänen kaltaisen jalkavaimot tai "toiset naiset" ovat naisten maailmassa täysi vastapari näille miehille. ap on luuseri, joka kelpaa jollekin ukkomiehelle itsetunnonkohtotukseksi, tuomaan jännitystä puuduttavaan arkeen ja piristämään miehen ummehtunutta seksielämää. ap ei tosin välitä, koska on vain niin in love :D muista ap, että kun puolivuotta on kulunut ja edelleen mies vannoon edelleen jättävänsä vaimonsa, olet hävinnyt pelin ja miehen vaimo voittanut, vaikka miehen vaimo ei tästä tiedäkään.
kerrotko ap miten mielessäsi selviät siitä ajatuksesta, että kun mies ei tulekaan sun luokse, niin hän varmaankin rakastelemassa vaimoaan. miltä tämä ajatus tuntuu?
Tuntuu pahalta kun ajattelen sitä vaimonsa kanssa,tietenkin. Ja pieni kaupunki. Olen nähnyt ne yhdessä. Se ei ole puhunut erosta. Mutta yritän hurmata sen niin täysin että ottaa eron. Ap
Vierailija kirjoitti:
kun puhutaan beta-miehistä tai inceleistä, niin ap ja hänen kaltaisen jalkavaimot tai "toiset naiset" ovat naisten maailmassa täysi vastapari näille miehille. ap on luuseri, joka kelpaa jollekin ukkomiehelle itsetunnonkohtotukseksi, tuomaan jännitystä puuduttavaan arkeen ja piristämään miehen ummehtunutta seksielämää. ap ei tosin välitä, koska on vain niin in love :D muista ap, että kun puolivuotta on kulunut ja edelleen mies vannoon edelleen jättävänsä vaimonsa, olet hävinnyt pelin ja miehen vaimo voittanut, vaikka miehen vaimo ei tästä tiedäkään.
kerrotko ap miten mielessäsi selviät siitä ajatuksesta, että kun mies ei tulekaan sun luokse, niin hän varmaankin rakastelemassa vaimoaan. miltä tämä ajatus tuntuu?
Sanoisitko voittajaksi myös miestä jonka vaimo pettää mutta ei jätä? Minusta tuokaan nyt ei ole varsinainen voitto.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta kun ajattelen sitä vaimonsa kanssa,tietenkin. Ja pieni kaupunki. Olen nähnyt ne yhdessä. Se ei ole puhunut erosta. Mutta yritän hurmata sen niin täysin että ottaa eron. Ap
onko sua miehet tätä ennen käyttäneet samaan tyyliin hyväksi? tarkoitan, että kelpaat vain tyydyttämään miehen tarpeet, mutta miehet eivät sen enempää ole halunneet sitoutua, vaikka itse haluisitkin?
Ilmianna asia vaimolle, anonyymisti. Sitten saat tuon helmen kokonaan itsellesi. Win-win-tilanne kaikille, etenkin vaimolle.
Sanoin jo etten ikinä voinut kuvitella joutuvani tälläiseen osaan. Mutta kun tavattiin,se oli menoa. Ja rakastuin sen ääneen. Ja on paljon muutakin ihanaa hänessä. Vaikka aikamme kuluu lähinnä sängyssä. Tosiaan,vaikea mennä mihinkään yhdessä. Mutta olen nyt tyytyväinen näinkin. Hetken...ap
Ilmeisti ap on niin ruma ja/tai typerä että ei saa vapaata miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisti ap on niin ruma ja/tai typerä että ei saa vapaata miestä.
Saa kyllä ulkomaisen kirurgin helposti.
Mikähän siinä vaimossa on vikana kun pitää sun luona käydä?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä vaimossa on vikana kun pitää sun luona käydä?
Vastailet omaan ketjuusi?
Joku miehenkipeä pikku likka ;)
Yksin jäät, sitä ennen jaat.
Ja pitäisikös sääliä?
Ihan yhtä paljon sitä vaimoa pitää sääliä jonka mies pettää sitä mennen tullen. Varsinainen "mies". Välillä käy kotona perheenisä leikkimässä ja taas mennään.
No oletpa tuhmeliini. Onko pihvi paistettu?