Kana on dinosaurus
Nykyään elävillä linnuilla on monia yhteisiä piirteitä teropodidinosaurusten kanssa.
Kolme varvasta, nokka, hankaluu ja sulat.
Linnut eivät ehkä kehittyneet dinosauruksista vaan ne OVAT DINOSAURUKSIA.
Teropodi = petojalka
Jos linnut ovat dinosauruksia, dinosaurukset eivät ole kuolleet sukupuuttoon.
Kommentit (145)
On myös chilejä ja eri värisiä chilejä.
Minkä takia luulette että on ihmiskunnan maailmankaikkeuden ohjus? Se ei vedä vertojaan mihinkään muuhun ballistiseen ohjukseen ja se on chilistä tehty. Eurooppalaisten on lopetettava tappamaan toisiaan!
Varastaminen on myös kielletyä!
Tosiasiassa meidän ympärillämme lentelee jatkuvasti hirmuliskoja. Nykyajan linnut ovat nimittäin muinaisten jättien jälkeläisiä, ja ne luokitellaan yhä "hirmuliskoiksi".
On myös todistettu, että dinosaurukset ovat piereskelleet paljon. Suolistokaasuja on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites, kun mount everstin kokoinen meteoriitti iskeytyi maahan, joka aiheutti tulvia, metsäpaloja. Uskotaan, että se merkitsi loppua 75 prosentille maapallon elämästä, myös kaikille lentokyvyttömille dinosauruksille...
Kasveja ei ollut ja ensin kuolivat kasvinsyöjät, sitten ei lihaa ollut ja kuolivat lihansyöjät.
Ehkä krokotiilit yms. Jäivät tuosta ajasta jäljelle.
Taitaa kuule olla jo asteroidi tuossa kokoluokassa. Meressä säilyi elämää aika paljon.
Meressä tavallaan onkin kaikkia "muinaisia" eläimiä.
Ihmisellä on ollut myös kidukset ja keuhkot. Hikka on jäänne kiduksilla hengittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on ja olen jo kauan sanonut ettei nekään dinot olleet peitteettömiä broilereita vaan ihan sulkia ja turkkia ja värejä varmasti oli. Olemme esittäneent ne nakuina mikä huvittanut minua aina suuresti.
Ranskassa minidinot tappaneet ketun , että mitäs läksit. Karmea kuolema ollut hittasti nokkimalla. Kettuparka ja poikasetkin voineet olla odottelemassa.
Se kettuhan oli itse vasta pentu.
Oli joutua kanojen ruoaksi. Nyt ne kanat ovat päässeet veren makuun, joten ovat vaarallisia myös vanhemmille ketuille.
Tarkoittaako se sitä, että joka kerta kun syö kanaa, syö dinosaurusta? Miten se vaikuttaa ihmiseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Sirkku ja Pulmu ja kukko Geego Kikkoman nyt tuumivat kun menen kertomaan että mitäs Dinoset siellä? Pörhistyykö taas rinnukset? Geeko Kikkoman inhoaa punaisia aamutohveleita jotta liekö jokin laji jota Dinot inhonneet vai miksi?
Ainakin joillakin dinoilla on ollut erittäin hyvä näkö ja hajuaisti saalistukseen. Ehkä punainen näyttää lihalta.
Joo jotain tuollaista täytyy olla kromosomissa nimittäin Geeko suorastaan hyökkää punaisten tohveleitten kimppuun. Muihin kenkiin ei!
Pitäiskö kokeillä selliaisia reptiliaanitohveleita joissa kynnet vielä :)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites, kun mount everstin kokoinen meteoriitti iskeytyi maahan, joka aiheutti tulvia, metsäpaloja. Uskotaan, että se merkitsi loppua 75 prosentille maapallon elämästä, myös kaikille lentokyvyttömille dinosauruksille...
Kasveja ei ollut ja ensin kuolivat kasvinsyöjät, sitten ei lihaa ollut ja kuolivat lihansyöjät.
Taitaa kuule olla jo asteroidi tuossa kokoluokassa. Meressä säilyi elämää aika paljon.
Ihmisellä on ollut myös kidukset ja keuhkot. Hikka on jäänne kiduksilla hengittämisestä.
Sitä minä olen ihmetellyt miten sikiö vedessä pärjää?
Vierailija kirjoitti:
On myös todistettu, että dinosaurukset ovat piereskelleet paljon. Suolistokaasuja on ollut.
Ajattele sitä äänimaailmaa kun tuubat soineet laumoissa illalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako se sitä, että joka kerta kun syö kanaa, syö dinosaurusta? Miten se vaikuttaa ihmiseen. :D
Kyllä. Itseasiassa kaikki linnut ovat dinosauruksia. Dinosauruksissa oli lentäviä ja sitten lentokyvyttömiä.
Pekka Saurin pojan nimeksi olisi sopinut Tino Sauri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä olen ihmetellyt miten sikiö vedessä pärjää?
Sikiö muuten hikottelee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kanat ovat oikeasti reptiliaaneja salapuvussa.
Ne juonivat maailmanvalloitusta.
Kettu eksyi kanalaan juuri kun kanoilla oli suunnitelmapalaveri kesken.
Kanojen oli pakko hetkeksi luopua kana-peiteroolista ja tuhota kettu.
Minulla on tietoa näistä.
M
Kissat ovat kyllä olleet Pyramideista alkaen , sen jälkeen kun rakennuttivat ne pyramidit itselleen hiireloukuiksi. Katsokaas vaan kissa siinä vahtaa edessä. Voi tulla kahakka jos kanat alkavat valtaan pyrkiä- siinä se thumbing käy jos toinen kin ja sulat pöllyää.
Ranskassahan vasta kanasaurit tappoivatkin ketun, joten ei nuo mitään harmittomia otuksia ole todellakaan!
Miksei terminä ole Tripodi jos 3 etuvarvasta? no joo onhan siellä takana yksi.
Onko muuten totta että kaduilta olisi löytynyt käsineitä joskus joissa 3 sormea? Kuin alieneilla...
On varmaan ihmiset kesyttäneet lentävän saurinpojan ja lentäneet selässä. Kissakin älynnyt lentää joutsenilla.
AP on käsittänyt väärin. Dinosaurukset olivatkin vain isoja kanoja.
Miksei ruokapulaan kehitettäisi isoja kanoja ja saisimme isompia munia. Riski sille että äijä nukahtaa kanalaan kapakkareissunpäätteeksi ja tulee popsituksi on kuitenkin aika pieni. Nykyään on valvontakameroitakin.
Ja oli yksi dino joka loikki temmeltäen ympäriinsä nähden kaiken ja yksi oli lojaaliton joka muuttui tämän yhden dinon kaltaiseksi ketä loikki temmeltäen ja hänellä oli ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunu. Dino joka halusi olla ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunun omistajan kaltainen niin halusi syödä albertosauruksen ja sen ajan ilmasto teki kepposen ja lähetti positiivistä ilmavirtausta sfäärien ulkopuolelle joka soi meteoriitin tulevan ihmisplaneettaan ja vain albertosaurus selvisi siitä ja tämä dino joka halusi syödä albertosauruksen niin kuoli ja oli itse asiassa tämä meteoriitti(feikki dino muuttui kiveksi) joka tuli ihmisplaneettaan.
Tässä on vähän myös cacao papujen historiaa mutta en voi selittä nyt kaikkea yksityiskohtaisesti, osaan kyllä visualisoida mutta sen kertominen vie paljon energiaa. Tarvisin kruunun tähän.
Albertosaurus temmelsi ympäri maapalloa kasvattaen cacao papuja ja halusi kaikille dinoille cacao papuja koska tämä ymmärsi kädellisen ihmisen arvon ja voiman hånen ihmisaivoillaan kunnes lojaaliton dino yritti albertosauruksen huomattuaan syödä hänet. Sitten tuli leikin loppu.