Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen ihan rehellisesti, miten jotkut ihmiset pystyy syömään roskaruokaa/rasvaista mättöä säännöllisesti

14.03.2019 |

Eilen tuli syötyä illalla kukkakaali-aurajuustopastaa ja tänään on todella vittumaisen turvonnut ja kuivunut olo sekä päätä särkee. Tuntuu, että kehoni reagoi aika herkästi mihinkään ruokavalionmuutoksiin, herkuttelusta tulee seuraavana päivänä taatusti paska olo. Kysynkin nyt miten te, jotka syötte rasvaista ruokaa tms koko ajan, kestätte? Vai tottuuko keho vaan siihen, tai ehkä huonoa oloa ei enää huomaa?

Tarkoitus ei ole vittuilla vaan kysyn ihan koska haluan tietää. Itseäni ärsyttää kun herkuttelusta ei ole mitään iloa tämän takia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaan oloonkin voi tottua.

Ei ns. tiedä paremmasta.

Vierailija
2/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

keho tottuu siihe mitä ruukaa syyä. esim roskaruuan syöjä jos yhtäkkiä alkaa popsia porkkanoita ja omppuja, niillä menee maha sekasi, ja taas toisinpäin jos terveysintoilija syö hampparin, nii on varmasti maha sekasi.

tästä syystä ois hyvä syyä vaihtelevasti ja monipuolisesti, niin keho ei reagoi niin voimakkaasti johonki ruokajuttuun. allergia nyt on tietenki eriasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sai mahansa sekaisin kun tein sille pastakastikkeen, jossa oli vaan hemmetisti kaikkia eri kasviksia. 

Hän ei elä roskaruoalla, vaan enemmän perinteisellä suomalaisella ruokavaliolla, jossa kasvikset koostuu lähinnä jääsalaatti-kurkku-tomaatti -yhdistelmästä.

Itse syön lihaa harvoin, mutta silloin kun syön niin tulee helposti tukala olo.

Siihen tottuu, eikä se edes tarkoita että se on välttämättä paha olo mihin tottuu, erilainen ruoka vaan voi shokeerata kehoa hetkellisesti.

Vierailija
4/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan se vaikka siitä, että KAIKKI EIVÄT OLE SAMALAISIA KUIN SINÄ!!!?!

Vierailija
5/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaali-aurajuustopasta ei mun mielestä ole roskaruokaa.

Vierailija
6/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan tapa, niinkuin esim. tupakan poltto sehän maistuu ihan hirveältä.

Vierailija
7/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan maailmassa ihmeitä riittää

Vierailija
8/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin vuosia sitten itse roskaruoalla, siihen vain tottui. Joo, olo ei ollut hääppöinen mutta ei nyt mikään ihan kamalakaan. Nykyään syön kasvisruokaa ja olen jättänyt roskaruuat 1-2krt/kk herkuteltavaksi. Muistan, kun vaihdoin ruokavalion terveelliseen, niin vähän aikaa oli vatsa aivan sekaisin ja olo surkea. Elimistöllä kesti hetki oivaltaa että tämähän on hyvä juttu. Nyt 10 kiloa kevyempänä ja virkeänä on kyllä onnekas olo, että siedin tuon muutosvaiheen enkä sortunut takaisin vanhoihin tapoihin.

Vierailija
9/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaali on kaali ja niillä on ilmaa tuottava vaikutus useimpiin. Juusto taasen kovettaa vatsaa/kakkaa ja pasta puolestaan sitoo nestettä itseensä.

Ei siis ihme, jos koet olosi turvonneeksi ja kuivuneeksi. Harva ihminen kuitenkaan reagoi noin vahvasti, sillä juustot ja viljojen hiilihydraatit kuuluvat useimmilla päivittäiseen ruokavalioon. Esimerkiksi voileipä aamukahvin kanssa, eväänä töissä ja iltapalana. Minulle herää kysymys suolistosi ja vatsasi tilasta, sekä millainen normaali ruokavaliosi on?

Vierailija
10/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarvii varmaan vaan sitten pysyä salaatti-kivennäisvesi-kasvismuhennoslinjalla. :-) Mulla ainakin päästä huippaa, jos pelkillä rehuilla joutuu elämään ja koko ajan on nälkä. Eikä muuten roskaruuasta tule mikään huono olo, ellei sitä ylenmäärin mätä (esim. normikokoinen hampurilaisateria on ihan ok) - jos sulla tulee, olet todennäköisesti allerginen tai yliherkkä jollekin ainesosalle, tai sitten sulla on ortoreksia.

Vierailija
11/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan rappiolla kun kukkakaali-aurajuustopasta kuulostaa mielestäni täysin normaalilta aterialta eikä miltään roskaruualta tai herkuttelulta

Vierailija
12/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta on toki

Vierailija
13/13 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaan oloonkin voi tottua.

Ei ns. tiedä paremmasta.

Tämä se varmaan on. Itse söin ennen vain eineksiä, jatkuvasti pizzaa ja jotain sipsiäkin meni joka päivä. En huomaa oloni parantuneen ruokavaliomuutoksen jälkeen - paitsi silloin kun joskus satunkin vaikka kaverin luona sitä pizzaa tai muuta mättöä syömään. Herranen, miten kauhea olo siitä tulee, miltei krapulaan verrattava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi