Näin vanhuksia pitää hoitaa, mitä on mieltä hoitajat?
Kommentit (14)
Tähänhän on olemassa ratkaisu! Työttömien sankat joukot apuun!
Kiminkinen on menettänyt järkensä, haluaa siis alistaa hoitajat prostituoiduiksi? Korville pitäisi antaa tuollaisesta aivopierusta.
Minä varmaan saisin potkut, kun olen jo vanha ja ryppyinen. Ei taitaisi papalla enää nousta, kun iskisin hanskan käteen ja siihen liukastetta ja alkaisin hinkkaamaan eestaas.
Nuoremmilla varmaan työaika menisikin siihen tyydyttämiseen.
Entäs ne mummot. Nuoria miehiä hoitoalalle, että mummollakin paikat kostuis, kun hoitaja tyydyttäisi
Sillä lailla. Kiminkinen perus miehenä ja lääkärinä arvostaa hoitajia just niin paljon kuin kaikki muutkin. En suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla. Kiminkinen perus miehenä ja lääkärinä arvostaa hoitajia just niin paljon kuin kaikki muutkin. En suostuisi.
Surullista tässä on se, että niitäkin hoitajia löytyy, jotka olisivat valmiit tällaiseen touhuun.
Kiminkinen alkaa itse olla vanha horisko, joten olisiko oma lehmä ojassa?
Joku aika sittenhän joku oli vaatimassa, että hoitajien olisi alettava seksuaaliavustajiksi myös vammaisalalla. Irvokasta miten matalapalkkaisia naisaloja suorastaan alistetaan tällaisilla ehdotuksilla, eikä kukaan yliopistotason feministi nosta meteliä. Elämme luokkayhteiskunnassa ja lähihoitajat ovat alimmilla portailla.
Ja tämä ilmiö ei ole vain nettikeskusteluissa, vaan olen hoitajan urallani törmännyt useampiin tapauksiin jossa asiakas ihan pokalla, tosissaan, vaatii seksuaalisia palveluja. Kyse ei edes muistisairaista.
Vierailija kirjoitti:
Joku aika sittenhän joku oli vaatimassa, että hoitajien olisi alettava seksuaaliavustajiksi myös vammaisalalla. Irvokasta miten matalapalkkaisia naisaloja suorastaan alistetaan tällaisilla ehdotuksilla, eikä kukaan yliopistotason feministi nosta meteliä. Elämme luokkayhteiskunnassa ja lähihoitajat ovat alimmilla portailla.
Juu, en alkaisi 11.75 euron tuntipalkalla. Perustaisin yksityisen firman ja voisin sitten vemputtaa vammaiset ja vanhat äijät 100 e tunti, jos seksipalveluita haluavat.
Hollannissa on ihan kunnallisia seksiavustajapalveluita, eivät hoitajat joudu touhuun.
Joskus tuli telkusta ohjelma, jossa asiasta puhuttiin ja dokumentti näytettiin.
Mä olen lähihoitaja ja pelkkä ajatus avustamisesta seksipalveluissaoksettaa. Alkaisin pultsarksi jos pitäis alentua siihen. Häpeä Kiiminkinen.
Eikö ole ihan luonnollista että seksuaalisuuden toteuttamisen mahdollisuudet heikkenevät kun toimintakyky alenee? Miksi ihmeessä ihmisen eniten intiimiä ja henkilökohtaista asiaa pitäisi jatkaa jonkun toisen, ihan vieraan, ihmisen avustuksella?
No eiköhän tässä nyt tarkoiteta sitä, että vanhoillekin luodaan mahdollisuus intiimiin toimintaan. Esim. Taataan oma yhteinen huone ja rauha puuhastella siellä keskenään. Itse olen hoivakodissa töissä, joissa asuu myös muutama aviopari samassa huoneessa. En esim mene koskaan koputtamatta ja odottamatta vastausta sisään heidän huoneeseensa ja huomioin muutenkin yksityisyyttä eri tavalla kuin yksinäisten vanhusten kohdalla. En tiedä kuinka tämä asia sitten käsitetään vammaispalveluissa, joissa on nuoria ihmisiä.. Henk. Koht kanta on se, että seksuaalisuus on jokaisen oma ja yksityinen asia, johon kenenkään muun ei ole asiallista puuttua, mikäli mitään rikollista ei tapahdu.
Uutisoinnin perusteella juuri ja juuri hoitajat ehtii vanhusten perseet pesemään, sitten vielä seksipalveluja tarjoamaan pitäisi joutaa...