Yli 10v yhdessä olleet
Ei sellaisia ketkä pettää, on avoimessa suhteessa tms vaan ihan ’aidossa’ parisuhteessa olevat. Kommentteihin sitten toiveet jos nykyinen määrä ei ole mielestäsi hyvä. Vastaukseen keskiarvo.
Kommentit (14)
Toivoisin paria kertaa viikossa. Avioseksi menee kokoajan tylsemmäksi ja vaimoa kiinnostaa seksi aina vaan vähemmän. Jos puhun asiasta, tulee kuulemma paineita. 1krt vuodessa suuseksiä, toivoisin että joskus imisi ihan loppuun asti. Seksi on mennyt lasten saannin vuoksi että nyt nopeesti, ettei kukaan tuu ja ei saa päästää ääniä. Olin joskus hyvä sängyssä, mutta tää noin 1krt viikossa pikaseksiä ei oikein ylläpidä niitä taitoja.
Kerran kuussa tai harvemmin, itse haluaisin aamulla ja illalla
Kerran-pari viikossa. Ajatuksen tasolla voisi haluta enemmänkin, mutta realiteetti viidenkympin korvilla on se, että tuo on aika riittävä tahti. Luulen, että vaimolle myös.
Määrän sijaan haluaisin enemmän vaihtelua ja uusia asioita. Seksi on hyvää, erittäinkin hyvää, mutta vähän siihen hyvään ja turvalliseen kaavaan urautunutta. Olen omalta taholtani yrittänyt asiaa ja keskustelua hieman viritellä ja käytännössäkin vähän näyttää, millä muullakin tavalla kuin sillä perusseksillä saan itse nautintoa. Kyllä hän sinänsä ymmärtäväisesti tähän suhtautuu, mutta ei oikein ole vielä halunnut tai uskaltautunut (näin tulkitsen) heittäytyä mukaan. Perusseksimme lienee hänelle liian täydellistä, pitäisikö vähän laskea rimaa? 😉
Kun ylipainoa on avovaimolle kertynyt kolmisenkymmentä kiloa ja naama on kasvanut kiinni kännykkään ja itse joutuu tekemään kaikki kotityöt, niin meikäläisen halut ovat jostain kumman syystä kaikonneet... Tämä nyt tuskin enää muuksi muuttuu ja odotankin vain, että lapset ovat täysikäisiä ennen kuin tavarat menevät jakoon.
Nyt kuusikymppisinä 1 krt viikko, joskus 2 krt. Mutta ekat 20 vuotta 2-3krt viikko. Seuraavat 15v 2krt viikko.
Vähän vaille 20 vuotta yhdessä, seksiä n. 1-2 kertaa viikossa. Enemmänkin voisi molempien puolesta olla, mutta työajat ja teinit lapset sanelee paljon.
Ollaan tyytyväisiä seksielämään. Välillä piristetään sitä uusilla jutuilla/asennoilla.
Itse yritän pitää itsestäni huolen. Miehen vuoksi laihdutin ja miellytän nyt hänen silmäänsä enemmän (ja toki oma itsetunto ym. kohosi laihdutuksen myötä) ja panostan alusvaatteisiin ym.
Välillä oli ns. kuivempi aika, mutta olemme löytäneet toisemme uudelleen.
Tulipas nyt syvällistä tekstiä. :D
N40
Yhdessä 28 vuotta ja seksiä pari kertaa viikossa. Mä huolisin kyllä enemmänkin mutta miehelle tämä riittää. Seksi on hyvää ja välillä kokeillaan jotain uusia juttuja. Saadaan touhuta rauhassa kun lapset on muuttaneet pois. Suhde on vaan parantunut kun jäätiin kahdestaan.
ihan kohta 20 vuotta aviossa.
seksiä kerran kuussa tai harvemmin.
itse haluisin nyt vähänpäälle viiskymmppisenä ehkä parikertaa viikossa. Nuorempana olisin tarvinut enemmän.
Oli minulla joskus myös sivusuhde, jossa seksiä, joka oli värikästä ja mielikuvituksellista, niin paljon kuin vain aikaa liikeni. Olisinko tarjonnut hänelle noin 600 orgasmia niinä vuosina ( se siis oli yhdeksänvuoden juttu). Sikäli harmillista että tämä herkku olisi ollut myös vaimolle tarjon, mutta eipä juuri kiinnostanut
18 vuotta yksissä ja 3- 4krt/vko. Vaimo aloitteellisempi.
Kymmeneen vuoteen ei ole peitto heilunut. Tytön takia olen jäänyt roikkumaan.
Jos vain 38% yli 10v yhdessä olevista harrastaa seksiä kerran viikossa, niin mikähän se osuus on yli 40v yhdessä olleilta? Meillä onneksi silti kerta vähintään kerta viikossa. Onneksi ei ole tarvinnut tinkiä tuosta.
31v yhdessä, 21v naimisissa. Seksiä 2-3krt/vko nykyään, joskus oli vuosia että 1-2krt, joskus oli vuosia että 3-5krt.
1-2 mutta haluaisin useammin. Mies ei vaan enää oikein jaksa touhuta ja minä vasta löysin haluni nyt päälle kolmekymppisenä..