Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen nainen paisuu jos näkeekin ruokaa

Vierailija
13.03.2019 |

Näin se on. Olen keski-ikäinen nainen, enkä saa syödä puoliakaan siitä mitä ennen. Lihon kuin syöttöporsas jos edes katson ruokaa.
Vaihtoehtoni ovat joko paisua loputtomiin tai lopettaa syöminen. Lopetin syömisen. Voi tosin olla että vesikin kertyy läskiksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen keski-ikäinen vinkkaa äärimmäisen tiukasta kalorien laskemisesta. Muista laskea kahvimaidosta lähtien kaikki. Ihan kaikki. Jokainen leivän levitteen grammakin.

Laske jollain sovelluksella rehellisesti kalorin kulutuksesi. Älä liioittele liikuntaasi. Syö sitten joka päivä 300 alle kulutuksen.

Se toimii. Mutta toki turhauttaa.

Vierailija
2/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys, laske kahvikin. Persiistähän tämä on, mutta ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolestani taas valinnut paisumisen. Naisten on aika ottaa tila haltuun.

Vierailija
4/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nillitykseen menevän kalorien laskun lisäksi proteiinia paljon ja kasvata lihasmassaa. Mutta ei todellakaan ole helppoa.

Vierailija
5/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puolestani taas valinnut paisumisen. Naisten on aika ottaa tila haltuun.

Sekin hyvä. Minä taas voi aina huonosti paisuessa.

Vierailija
6/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääsee kun lopettaa syömisen kokonaan. Nälkä katoaa ennen pitkää. Ylipaino tosin ei siltikään.

Vierailija
7/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman työn saa tehdä ollakseen lihomatta, kun aiemmin piti tehdä laihtuakseen.

Vierailija
8/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut, että hitonko väliä - niin kauan kuin kaupasta löytyy päälle mahtuvia vaatteita, on ihan sama minkä painoinen olen. Toistaiseksi vielä vasta 85-kiloinen. :D 

Sehän tässä vanhetessa on parasta, että voi oikein tosissaan haistattaa pitkät ulkonäkövaatimuksille ja keskittyä elämään. ^_^ Ei enää tarvitse pingottaa kuten silloin 20 vuotta sitten parikymppisenä.

Vierailija
9/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske kaikkia.

Vierailija
10/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kaikilla noin ole. Olen laiha keski-ikäinen enkä ole ikinä laskenut kaloreita. Syön ihan samalla tavalla kuin nuorenakin eli usein mutta vähän kerralla.

Vierailija
11/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keskustelu pitkään aikaan. Niin totta.

Vierailija
12/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen, sister. Ei oikein mitään saa syödä ja siltikin niukin naukin paino pysyy samana, laihtuminen ei ole mahdollista.

Vierailija
13/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 16-38v:nä 55 kg ja siitä eteenpäin 62kg.

Nyt 58v ja edelleen saman painoinen. En ole muuttanut ruokailutottumuksiani

Jos tästä paino lähtisi nousuun tekisin sille heti jotain rnkä odottaisi kunnes painan 70kg tai yli!!

Vierailija
14/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭 Totta, pienikin repsahdus ruokavaliossa niin heti puntari pompsahtaa plus pari kiloa lisää eivätkä samperi tipu todellakaan takaisin palaamalla ruotuun.

Vierailija
15/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kalorintarve laskee viidenkympin tienoilla ja tulee kaikkia muitakin kuumia-aaltoja ja posket on kun buldogilla yht'äkkiä. Tää on ihan paska ikä, ei saa juoda, ei saa syödä hyvin, tavara kuivuu, naama alkaa roikkua, krapulat kestää 4 päivää ja valvoo ei saa yhtään tai näyttää kuolleelta seuraavat viis päivää. Stana. Keväällä viiskymppiset prkele.