Mitä olette mieltä sihteereistänne -Sinccis kyselee
Joita on kiva katsella, mutta rasittava kuunnella?
Ystävällisesti,
Sinccis
Kommentit (9)
Ei sullakaan koskaan mitään järkevää ole.
No mulla on tällanen 25 v. salikundi sihteerinä, että tiputtelen kyniä ahkerasti.
Joo, mun sihteeti on just tuollainen: kiva katsoa, mutta ou mai gaad, kun se avaa kitansa ja alkaa äännellä! Miten niin ihanasta ja pörröisestä olennosta voi lähteä niin hirveä ääni! Ovat ne koirat semmosia lutusia, mutta silti ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan koskaan mitään järkevää ole.
Pupuliinu. Älä suutu! pusi pusi..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun sihteeti on just tuollainen: kiva katsoa, mutta ou mai gaad, kun se avaa kitansa ja alkaa äännellä! Miten niin ihanasta ja pörröisestä olennosta voi lähteä niin hirveä ääni! Ovat ne koirat semmosia lutusia, mutta silti ärsyttäviä.
Ei ole ihme, että nuoriso on niin avutonta, kun koululaisillakin on sihteerit.
No minä olin kyllä tänään se jota oli rasittava kuunnella.
Käsittämätöntä että saa olla olemassa yrityksiä, joilla on kaikenmoisia oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia.
Ei voi mitään sanoi kuluttajavirasto. No sehän nähdään!
T. Sihteeri avokonttorista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme, että nuoriso on niin avutonta, kun koululaisillakin on sihteerit.
Niin, ei kai tuo Sinccis koululainen ole, enkä mäkään, mutta mä tosiaan kotityöläisenä nimitän koiraani sihteerikseni.
Minulla on 57 v. matami sihteerinä. Pesee nuoret mennen tullen!
Niin ?