Mistäköhän muuten johtuu, että melkein kaikki Tinder-naiset ovat kauniita tai vähintään keskitasoa?
Jostain syystä rumien naisten profiileja tulee varsin harvoin vastaan. Eikö rumat naiset kehtaa rekisteröityä tuonne vai mistä johtuu? Kyllä kai rumatkin naiset kaipaavat parisuhdetta siinä missä kauniimmatkin.
Kommentit (20)
Jaaa. Mulla tulee nelikymppistä vastasynnyttäjää vastaan kaksoisleualla ja laittaa superlikee. Nou Chaanzz
Juu en kehtaa mennä tinderiin. Kaipaan suhdetta ja vituttaa tämä mutta ei sinne viitsi mennä itseään nolaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nooh, koska ne kuvat ovat filtteröityjä ja edustavista kuvakulmista otettuja. Livenä me ollaan tavallisempia, sellaisia joita näkee ihan tuolla katukuvassakin. T. Tinder-nainen
Uskon sen, mutta kyllä niistä filtteröidyistäkin kuvista näkyy, että ne naiset on vähintään tavistasoa. Mutta jostain syytä Tinderissä on tosi vähän keskitasoa selvästi rumempia naisia.
Miehet tutkitusti pitää 50% naisista kauniina, 35% taviksina ja 15% rumina. Eli ei siis ole mikään ihme, että lähes jokainen vastaantuleva on nätti.
Naiset taas pitää 15% miehistä komeina, 15% taviksina ja 70% miehistä on naisten mielestä rumia.
Persereiälläkö sä niitä selaat. Siellähän on vaikka millaista hirviötä, vaikka kovasti yrittävät muokata itsestään ihmisen näköisen.
Tää on täysin pelkkää naisten harhaa.
Miehenä voin kertoa sulle, että siellä on vaikka minkälaista suohirviötä ja siiderivalasta.
Naiset on ainoastaan huomattavasti nirsompia miesten kasvojen suhteen. Sen lisäksi miehillä ei ole meikkejä eikä filttereitä ja ammattimaisia kuvia etunaan..
Tinderin kuvat on 10 v vanhoja ja aivan hiukan paranneltuja. Vanhat akatkin näyttävät kolmekymppisiltä.
Mulla oli tinderissä se ikäasetus laittamatta eli mulla oli just 18-100v. Tuli vastaan täysin rypytön 60v granny. Ei rypyn ryppyy. Tosin niistä kuvista paisto photozoppaus, joten se siitä ihmeestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tutkitusti pitää 50% naisista kauniina, 35% taviksina ja 15% rumina. Eli ei siis ole mikään ihme, että lähes jokainen vastaantuleva on nätti.
Naiset taas pitää 15% miehistä komeina, 15% taviksina ja 70% miehistä on naisten mielestä rumia.
Aika epäilyttävältä tutkimukselta kuulostaa. Ei varmasti oo yli puolet miehistä mun mielestä rumia. Jos jotain ikähaarukka +-10 v vaikka itsestä ajatellaan, niin kyllä ehdottomasti suurempi osa miehistä näyttää siltä, että panisin, kuin siltä että en. Ja näin kyllä tuntuu suurin osa muistakin naisista ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epäilyttävältä tutkimukselta kuulostaa. Ei varmasti oo yli puolet miehistä mun mielestä rumia. Jos jotain ikähaarukka +-10 v vaikka itsestä ajatellaan, niin kyllä ehdottomasti suurempi osa miehistä näyttää siltä, että panisin, kuin siltä että en. Ja näin kyllä tuntuu suurin osa muistakin naisista ajattelevan.
15% on antalias luku, koska oikeasti miesväestöstä hyvännäköisiä on 10%. 5% ero selittyy sillä, että jotkut rumat naiset pitävät taviksiakin komeina. Sama juttu toisin päin on näillä misseissä ja muilla, jotka pitävät koko miesväestöstä vain 2% hyvännäköisinä, mutta rumia naisia sattuu olemaa huomattavasti enemmän kuin missitason naisia.
Koska käytännössä kaikki (nuoret) naiset ovat sellaisia
Ensisijaisesti ulkonäköön perustuva seuranhakupalvelu tuskin on ruman ensimmäinen vaihtoehto. Luulisin nettideittien kautta helpommin löytävän rumaa naisseuraa. Netissä on helpompi tuoda esille itsestään muita hyviä puolia sen pelkän pinnallisen kauneuden tilalle. Ei miehetkään pelkän ulkonäön perässä juokse. Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensisijaisesti ulkonäköön perustuva seuranhakupalvelu tuskin on ruman ensimmäinen vaihtoehto. Luulisin nettideittien kautta helpommin löytävän rumaa naisseuraa. Netissä on helpompi tuoda esille itsestään muita hyviä puolia sen pelkän pinnallisen kauneuden tilalle. Ei miehetkään pelkän ulkonäön perässä juokse. Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.
Ja sisimmän takia sitten erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaaa. Mulla tulee nelikymppistä vastasynnyttäjää vastaan kaksoisleualla ja laittaa superlikee. Nou Chaanzz
Niin just, pitäishän sulle "nuorekkaalle" nelikymppiselle äijälle nyt yks parikymppinen instabeibe löytyä.
Itse olen tavis. Ei tulisi mieleenkään mennä tyrkyttämään itseäni Tinderiin koska en ole irtomunan tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavis. Ei tulisi mieleenkään mennä tyrkyttämään itseäni Tinderiin koska en ole irtomunan tarpeessa.
Käyt hakemassa sen sitten baarista? Kaikkihan sitä seksiä kuitenkin haluaa ja siitä tykkää. Suosittelen harkitsemaan tinderiä, koska se on huomattavasti kätevämpi. Rumempikin nainen saa tilattua sieltä munaa kotiinkuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sisimmän takia sitten erotaan.
Ehdottomasti. Ulkonäön merkitys vähenee suhteen jatkuessa. Vanhat ryppyiset mummut ja vaarit voi olla pahkirakastuneita keskenään. Eikä varmasti ole ulkonäkö se juttu mikä siinä kumppanissa viehättää. Ulkonäöllä on oikeastan merkitystä vain siinä alkuvaiheessa. Sen jälkeen pitää pärjätä persoonalla.
No en mistään hinnasta menisi tinderiin nolaamaan itseäni ja laskemaan itsetuntoani. Parisuhdetta toki kaipaan siinä missä kuka tahansa ja onneksi olen löytänyt suhteeni muuten.
Nooh, koska ne kuvat ovat filtteröityjä ja edustavista kuvakulmista otettuja. Livenä me ollaan tavallisempia, sellaisia joita näkee ihan tuolla katukuvassakin. T. Tinder-nainen