Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meille tulee vauva?!

Vierailija
13.03.2019 |

Kiitos teille kaikille hirmuisesti, jotka olette kirjoittaneet ovulaatiosta, insseistä, Ivfstä, Icsistä, passeista nettiin ja olleet vertaistukena pitkän yrityksemme ajan.

Olen 36 ja mies on 38.

Tällä kertaa ei mitään oireita ollut, ja menkat vaan eivät alkaneet. Olin hierojalla ja tunsin kun rinnat painoivat/ sattuivat vatsalla maatessa vähän.

Menin veritestiin, mutta en uskaltanut katsoa sen tulosta, kun niin monta kertaa aiemminkin ajattelin että se on taas HCG pyöreä 0. Ostin raskaustestin mukaani, ja ajattelin että teen sen aamuvirtsasta tuon veritestiä seuraavana päivänä ennen kuin katson verikokeen tuloksen...

Tänään aamukahvin aikaan mitä silmäni näkivätkään: raskaana 1-2 viikkoa. Kyllä on kiitollisin päivä pitkään aikaan. Olo on niin onnellinen, haluan sydämestäni KIITTÄÄ teitä, jotka olette epätoivon hetkillä tukeneet, vastanneet asiallisesti ja kannustaneet täällä. Toki tuo veriarvo pitää vielä ottaa, että onhan se noussut. Olo on kuitenkin toiveikas. Tunne on seesteinen, että tämä on tarkoitettu onnistumaan.

Tuntemuksia ja oireita aina googletin ja niitä kysytään paljon. Ei niin mitään oireita. Vain menkat jäi pois (1-2 pvää myöhässä) Ihan pientä rintojen arkuutta.

Mitä tein tässä kierrossa? Söin vitamiineja ihan helvetisti, terveellistä ruokaa säännöllisesti, nukuin pitkiä unia ja urheilin reippaasti. Mm hiihdin ja spinniä tein. Isona muutoksena, kahvin jätin kokonaan pois.

Kiitos vielä Teille 🥰

Saa antaa jatkotukea, koska neuvolaan pitää soittaa ja mitä nyt pitää tehdä? Ollaan varmaan niin ylpeitä vanhempia😂

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti =) Kuitenkin pakko kysyä, jos jätit kahvin pois, miten testin tuloksen luit aamukahvilla? Vai tarkoititko, että siihen aikaan kun olisit normaalisit juonut aamukahvin, teitkin testin?

Vierailija
2/4 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosiaan koko kierron juomatta kahvia, ja nyt koska olin niin varma negasta, menin keittämään aamulla kahvit. Kahvit jäi kuppiin pöydälle kun aloin katsomaan testin tulosta 😁😅😀

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tosiaan koko kierron juomatta kahvia, ja nyt koska olin niin varma negasta, menin keittämään aamulla kahvit. Kahvit jäi kuppiin pöydälle kun aloin katsomaan testin tulosta 😁😅😀

Ap

No nyt selkisi. Onnea paljon ja toivottavasti kaikki menee hyvin lopuun asti!

Muista sitten synnytyksen jälkeen käyttää ehkäisyä, jos et tahdo toista lasta heti, monille hoitojen avulla raskaaksi tulleille on käynyt niin, että synnytyksen jälkeen eivät ole käyttäneet ehkäisyä ja ovatkin tulleet samantien uudelleen raskaaksi ihan luomuna.

Vierailija
4/4 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Toivottavati raskaus sujuu hyvin ja saatte terveen lapsen :) <3