Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyllypanosta suuttuminen

NopeaVili
13.03.2019 |

Mykkäkoulua avovaimo pitänyt jo toistaviikkoa, kun ” puolivahingossa ” työnnyin hänen anaaliin ns lennosta. Kuulemma kipeytyi....minulla ei nyt niin iso ole, että uskoisin tuon. Välistä tuntuu, kuin naiset ylireagoi joka asiaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset! Nyt vaan etsit pippelisi kokoisen "aikuisten lelun" ja annat vaimosi survaista sen puolikuivana sisääsi, ja näytät esimerkilläsi ettei yhtään ole valittamisen aihetta! :)

Vierailija
2/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tapa pitää huoli siitä ettei kumppani innostu aiheesta enää ikinä. Mulle olisit ex tossa kohtaa. Niin ja tykkään peppuhommista, mutta asianmukaisesti. Peppuun ei mee mitään puolivahingossa - mitä se sitten tarkoittaakin tässä kohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tossa se syy miksi monet ei halua peppuseksiä enää kokeilla. Ei tulisi pieneen mieleenkään tehdä mitään tuollaista, kyllä se on yhteinen päätös. Jotkut alistushommat on eri asia, mutta siitäkin on yleensä sovittu.

M41

Vierailija
4/7 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa ei mene kakkoseen,

Joskun kun yritränyr kakkoseen saa oikein ohjata okeaan kohtaan

Vierailija
5/7 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään niin kivuliasta kuin yllättäen anaaliin työntyminen, ja olen sentään kaksi lastakin synnyttänyt. Vaihtoon menisi mies saman tien. Muuten kyllä tykkään anaaliseksistä, mutta kyllä se vaatii vähän valmisteluja ja paljon lämmittelyä. Sitäpaitsi väkisin sisään runttaamalla voi aiheuttaa pysyvät vauriot sulkijalihakseen. Et varmaankaan haluaisi, että vaimolta menee pidätyskyky?

Vierailija
6/7 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen sattuu ihan järkyttävän paljon. Mä jätin miehen kun teki mulle noin. Ap, olet kusiaivo.

Vierailija
7/7 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tuli raiskaustuomio äskettäin oikeudessa. Sun pitäis olla exä jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi