Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu että menee hermo

Vierailija
13.03.2019 |

En saa ikinä hlvetti ajokorttia, kun aina keksitään ties mitä tekosyitä miksi en sitä ansaitse saada!! Liikennemerkkien havainnointi on puutteellista, kun merkit ovat lumen peitossa jne. Yhden valituksen jo tein ja ei auttanut vttu mitään.

Olen niin kyllästynyt tähän pskaan. Tiedän että osaan ajaa, mutta olen kova jännittämään!!

Ja silloin tapahtuu tyhmiä virheitä.

Nyt olen päättänyt, että manuaalivaihteisto saa painua vttuun ja suoritan automaattikortin. Automaattivaihteinen autoni odottaa jo pihassa, eikä kiinnosta vtun vertaa etten saa ajaa manuaalipskoilla sitten.

Nimittäin minulle tulee manuaalipskan kanssa sellaisia juttuja, että vaikka OSAAN vaihtaa ne hlvetin vaihteet, niin joskus ne yksinkertaisesti menevät vahingossa väärin. En minä katso vaihteistoa vaihtaessani, joten joskus lipsahtaa yksinkertaisesti väärälle vaihteelle. Täysin puhdas vahinko, ei osaamattomuutta.

Olen jo pari kertaa maininnut automaattivaihteistokortista, mutta autokoulun täytyy ensin vuokrata sellainen auto jotain.

Nyt aion sitten kolmannen kerran sanoa asiasta ja tällä kertaa vaadin, että se hlvetin automaattipska vuokrataan, minä haen hlvetin ajokorttini ja unohdan koko autokoulupskan johon menee niin hermo.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tosiaan kukaan ei ole niin tyhmä, että ajoluvan sulle myöntää.

Vierailija
2/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo vaihteiden kanssa pelleily ei vain sovi. Joko keskityn täysin auton hallintaan enkä havaitse mitään ympärilläni, tai sitten havaitsen ympäristön mutta auton kanssa tulee alkeellisia virheitä. En pysty keskittymään kaikkeen. Mihin vttuun tarvitsen manuaalipskaa. Antaa olla. Automaatti on minun juttuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrata sellainen auto jostain.*

Vierailija
4/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä vaihdekeppiä kukaan katso vaihteita vaihtaessa 😂 kuulostaa että sulla on oikeasti isoja haasteita ajotaidoissa.

Vierailija
5/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene bussilla ja tartu samalla sen rattiin, niin saat autokoulurahaa.

Vierailija
6/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoselle hermoheikolle mitään korttia, ajat kolarin samantien kun pääset rattiin.

Vierailija
7/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa ajaa ja syytät siitä muita?

Vierailija
8/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä vaihdekeppiä kukaan katso vaihteita vaihtaessa 😂 kuulostaa että sulla on oikeasti isoja haasteita ajotaidoissa.

Kuulostakoon miltä tahansa, kyllä minä tiedän ihan itse miten ajan. Yksinkertaisesti joskus se vaihde lipsahtaa väärään kohtaan ja seurauksena on auton vammailu ja ajaminen menee päin hlvettiä. En jaksa enää pelleillä manuaalin kanssa, joten unohdan sen ja hommaan automaattikortin.

Vierailija
9/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa ajaa ja syytät siitä muita?

Kyllä osaan ajaa :)

Vierailija
10/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi kaikille, että et saa ajokorttia.

Vierailija
11/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat HAASTEET ovat vahva jännitys. Minulla on epämukava olo vieraiden kanssa samassa pienessä tilassa. Autoa osaan ajaa ja olen aina ollut kiinnostunut autoista. Jännitys lamaannuttaa aivoni.

Ja manuaalivaihteistoa vihaan enkä jaksa enää sitä pskaa. En tarvitse manuaalikorttia mihinkään joten antaa olla.

Vierailija
12/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika riski lähtee ekaa kertaa automaattivaihteistolla inssiin.

Vierailija
13/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ. OSAA. AJAA. OK? OLEN AINA TIENNYT ETTÄ OSAAN AJAA. OK?? JÄNNITÄN LIIKAA KUN SAMASSA AUTOSSA ON VIERAITA IHMISIÄ JA LISÄKSI MANUAALIVAIHTEISTO EI OLE MINUA VARTEN. SIKSI AION HANKKIA AUTOMAATTIVAIHTEISTOKORTIN.

Vierailija
14/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Vierailija
15/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla aika riski lähtee ekaa kertaa automaattivaihteistolla inssiin.

Ja mitähän riskiä siinäkin on. Voin keskittyä ympäristöön 100 % kun auton hallinta ei vie keskittymistäni. Ei autolla ajaminen ole minulle mikään rutiini, kuten opetuslupalaisille. Ei siis mikään ihme, että aina joutuu palauttamaan mieleen joitain asioita. Nyt aion unohtaa manuaalipskan. En jaksa enää. Olen niin täynnä tätä pskaa.

Vierailija
16/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa oot jo ajokokeessa ollu?

Vierailija
17/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ. OSAA. AJAA. OK? OLEN AINA TIENNYT ETTÄ OSAAN AJAA. OK?? JÄNNITÄN LIIKAA KUN SAMASSA AUTOSSA ON VIERAITA IHMISIÄ JA LISÄKSI MANUAALIVAIHTEISTO EI OLE MINUA VARTEN. SIKSI AION HANKKIA AUTOMAATTIVAIHTEISTOKORTIN.

Ehkä ei kannata ajaa ollenkaan autoa, jos ei pysty keskittymään vaihteiden vaihtamiseen, liikenteen havainnoimiseen ja muuhun yhtäaikaa.

Keskittymisesi vaikuttaa todella puutteelliselta.

Vierailija
18/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Hauskaa. Ap

Vierailija
19/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei kannata ajaa ollenkaan autoa, jos ei pysty keskittymään vaihteiden vaihtamiseen, liikenteen havainnoimiseen ja muuhun yhtäaikaa.

Keskittymisesi vaikuttaa todella puutteelliselta.

No minulla on hahmotushäiriö :) Sen takia se on puutteellista.

Vierailija
20/69 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lipsahtaa yksinkertaisesti väärälle vaihteelle. Täysin puhdas vahinko, ei osaamattomuutta."

Eli puhdasta osaamattomuutta.

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän