En tunne olevani 'kotona' naisen vartalossa
Olen koko ikäni kamppailut näiden tunteiden kanssa. Kroppani on sinällään 'hyvä', timmi, olen isorintainen ja -pyllyinen, kroppa on mallia tiimalasi ja näin, mutta en ole koskaan osannut nauttia siitä. Salitreenin myötä olen oppinut pitämään kropastani mutta silti edelleen, aikuisena naisena häpeän naisellisia kaaria ja muotojani. Kroppani myös tuntuu asettavan minut sellaiseen asemaan, että miehet näkevät minut vain objektina. En sillä että käyttäytyisin niin, vaan minä myös häpeän esim. alapäätäni ihan kamalasti, enkä muutenkaan halua koskaan näyttäytyä kenenkään seurassa alasti. :( Pukeudun löysiin vaatteisiin, koska en halua mitään erityisempää huomiota ja muutenkin kaikki naiselliset ruumiintoiminnotkin hävettää ja haluaisin olla mies ja miehen vartalossa.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 22:14"]
Millainen äitisuhteesi on? Tai isäsuhteesi? Entä onko sinulla tapahtunut jotain traumaattista naiseuteesi liittyen, oletko esim. tullut seksuaalisesti ahdistelluksi? Pidätkö muiden naisten vartaloita ällöttävän vaiko vain omaasi?
[/quote]
No yleisesti esim. uimahalleissa en voi käydä, koska ne alastoman naisvartalot saa minut todella huonovointiseksi. En oikein osaa selittää miksi... Suhteeni vanhempiini on aina ollut huono/välttelevä. ap
Harmi. Mutta olet ottamassa askeleita oikeaan suuntaan. Kirjallisuudesta tai ammattiavusta ja myös rakastamasi miehen hellyydestä ja ihailusta voisi olla apua.
Millainen äitisuhteesi on? Tai isäsuhteesi? Entä onko sinulla tapahtunut jotain traumaattista naiseuteesi liittyen, oletko esim. tullut seksuaalisesti ahdistelluksi? Pidätkö muiden naisten vartaloita ällöttävän vaiko vain omaasi?