Siiderivalaat
Mietin tässä tuota termiä...olen 45 v. Nainen ja ylipainoinen. Tykkään myös juoda siideriä. Olen työssä käyvä, mukava ja pidän seksistä. Onko nyt näin, etten koskaan saa miestä?
Kommentit (14)
Ap, kuvauksesi perusteella voisin varmaan helpostikin ihastua sinuun.
Olisit sopivan ikäinen.
Pidän ylipainoisista naisista, olette kauniita. Teitä on ihana halata, pitää lähellä, koskettaa.
Minäkin tykkään juoda siideriä, myös lonkero maistuu. Olut ei maita.
Työssäkäynti, mukava persoonallisuus ja seksistä pitäminen ovat tietenkin isoja plussia.
M37
Se on junttien käyttämä haukkumanimi.
Mainitsemasi asiat ovat aivan toisarvoisia parisuhdemarkkinoilla. Riippuu oletko itse kuinka yritteliäs asian suhteen?
Muhun täsmää noi asiat myös ja miehen saan aina kun sellaisen haluan. Olen itse aktiivinen.
Kaikki jotka äänestävät persuja saavat uudet autot ja paaaaaljon siideriä!
Vierailija kirjoitti:
Mainitsemasi asiat ovat aivan toisarvoisia parisuhdemarkkinoilla. Riippuu oletko itse kuinka yritteliäs asian suhteen?
Muhun täsmää noi asiat myös ja miehen saan aina kun sellaisen haluan. Olen itse aktiivinen.
Tosiasiassa toi sais miehen puolessa tunnissa.
Siiderivalaan tuntomerkit:
Rapsakka ylipaino
Hampaisiin asti tatuloitu keho
Lävistyksiä ja renkaita sieraimet ja korvat täynnä
Tukka värjätty kahdella eri värillä, silti juurikasvukin näkyy
Röökiä palaa aski päivässä
Viihtyy kansankuppiloissa ja karaokessa
Yksinhuoltaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa toi sais miehen puolessa tunnissa.
Kyllä vaan. Eikun pubiin siiderille. Hetken siinä yksikseen saa istua, kunnes tulee eka jutuille.. Siitä vaan pitää olla puhelias ja mukava. Siinä on vara valitakkin, ei tarvitse ekaa valita. Ehkei nyt räkälään kannata mennä istumaan, ellei tee sellaista miestä mieli.
Tekee vaan selväksi, että mä haluan nyt ja tänään, niin valittu mies lähtee mukaan sata varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Siiderivalaan tuntomerkit:
Rapsakka ylipaino
Hampaisiin asti tatuloitu keho
Lävistyksiä ja renkaita sieraimet ja korvat täynnä
Tukka värjätty kahdella eri värillä, silti juurikasvukin näkyy
Röökiä palaa aski päivässä
Viihtyy kansankuppiloissa ja karaokessa
Yksinhuoltaja
Tollanen sun kuvaama mötkö tuli kaveria pokailee raflassa. Kaveri sano sille suoraan että et ole mun tasolla, joten painus vttuun siitä röhkimästä...
Ole siinä sitten pokkana vieressä.
Siiderivalasta ei jaksa/kannata katsoa 24/7.Korkeintaan kaksi kertaa kuussa jos valas on lähestulkoon selvä. (0,5-1,2 promillea).
Vierailija kirjoitti:
Siiderivalaille
Japanissa ja Norjassa saa vielä metsästää siiderivalaita tieteellistä tutkimusta varten.
Siiderivalaille