Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko nainen itseäsi pidemmän miehen?

Vierailija
13.03.2019 |

Jos olisit tilanteessa, että parinvalinta olisi ajankohtaista, voisiko myös itseäsi lyhyempi mies viehättää?

Haluatko nainen itseäsi pidemmän miehen?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mittanen riittää, mutta riuku ei saa olla. Olen 172cm pitkä ja emäntä-mallinen eli suht harteikas ja leveä naiseksi. En ole lihava, mutta koen silti olevani jotenkin kauhean iso ja romuluinen. En halua, että mies näyttää miltään reppanalta tossulta vieressäni :( 

-N21

Jostain syystä isot romuluiset (en tarkoita sinua) pitävät pienestä 165 cm hoikasta miehestäni. En tiedä miksi näin. Nauramme sille usein baari-iltojen jälkeen. Todella isot norsut piirittävät. Mies aika kauhuissaan kyllä.

N159 cm

Vierailija
22/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oleellisinta on se, mitä hänellä on korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on pitää tällaisia anonyymejä kyseilyitä? Mistä tiedät onko yksikään vastaajista sen näköinen että vastauksella olisi mitään painoarvoa?

Eihän tässä vastaajien ulkonäöllä mitään merkitystä olekaan. Kyselen vain haluavatko he pidemmän miehen

Vierailija
24/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta pidempi. Itse 173, mies saa olla mieluiten 185-190 ja vankka. Haluan, että mies on isompi kuin minä, vaikka normaalipainoinen olenkin.

Vierailija
25/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kovin paljon edes olla itseni pituisia saati sitten lyhyempiä miehiä. Mutta joo, kyllä tykkään että miehen pitää olla minua pidempi ja joku n 15 cm on oikein sopivasti.

160cm

No etkö voi olla vähän huonoryhtisempi`?

Meillä vaimon kanssa ongelma on ratkaistu niin että vaimo on sinua 5 cm pidempi ja hän lynyttää huonossa ryhdissä ja minä olen tikkusuorana. Siis minulle ei ole ongelmaa ja olen seurustellut vuosia myös pitkien naisten kanssa. Pisin oli 187cm.

Mielestäni tämä vain kielii huonosta itsetunnosta. Vaimolle pituuteni on vieläkin ongelma. Se vaikuttaa hänen pukeutumiseen ja yrittää minullekin työntää paksupohjallisia kenkiä. Hän valittaa ettei voi pitää korkkareita yms. Kyllähän voi.

Ei ole mitään estettä sille. Mutta hän ei vaan voi.

Näistä riidellään aina. Todella turhamaista tämä on kyllä.

T: 170cm mies

Vierailija
26/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ajatellut miehen pituutta. Pisin mies ollut 174cm ja lyhyin alle 170cm.

Vierailija
27/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mittanen riittää, mutta riuku ei saa olla. Olen 172cm pitkä ja emäntä-mallinen eli suht harteikas ja leveä naiseksi. En ole lihava, mutta koen silti olevani jotenkin kauhean iso ja romuluinen. En halua, että mies näyttää miltään reppanalta tossulta vieressäni :( 

-N21

Jostain syystä isot romuluiset (en tarkoita sinua) pitävät pienestä 165 cm hoikasta miehestäni. En tiedä miksi näin. Nauramme sille usein baari-iltojen jälkeen. Todella isot norsut piirittävät. Mies aika kauhuissaan kyllä.

N159 cm

Kyllä nämä hollannittaret tai ruotsittaret isoine raajoineen peittävät valon ja ottavat minutkin usein syleilyynsä. Olen niin suloinen ja komea kuulemma.

Tiedän tunteen. Humalassa aina tapahtuu tätä.

Ilmeisesti selvinpäin naisilla on päässä joku vika, ettei ne lyhyemmät miehet kelpaa. Veikkaan itsetuntoon liittyvää juttua. Voihan tuo olla kultuurinenkin seikka. Luultavasti kristinuskon peruja.

Vierailija
28/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi todella vaikeaa tuntea vetoa lyhyempiin miehiin. Ei se ole mitään henkilökohtaista.

Nainen 170 cm

Vierailija
29/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun olisi todella vaikeaa tuntea vetoa lyhyempiin miehiin. Ei se ole mitään henkilökohtaista.

Nainen 170 cm

Kyllä sitä voi tottua. T. 168cm mies

Vierailija
30/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 170 cm

168 on vielä lähes minun mittaiseni, eli tuskin tuo 2 cm haittaisi. 5 cm tai enemmän alkaisi jo haitata.

Nainen 170

Vierailija
31/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kyselylomake ei sisällä kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja. Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä, mutta en silti sovi vastausvaihtoehtoon "ei ole mitään merkitystä".  Pituudella on kuitenkin jotain merkitystä, kun mietitään ihan arjessa elämistä.  Itse viehättävyyteen pituudella ei liene mitään merkitystä.

Vierailija
32/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 170 cm

168 on vielä lähes minun mittaiseni, eli tuskin tuo 2 cm haittaisi. 5 cm tai enemmän alkaisi jo haitata.

Nainen 170

Et tiedä miten paljon voimaa tuollaisesta viestistä voi mies saada.

Nyt menen takaisin gradun pariin. Heippa ja kiitos.

Vierailija
33/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppanieni pituus on vaihdellut 147 cm:n ja 206 cm:n välillä. Eli ei mitään väliä. Kummankaan ääripään kanssa ei syntynyt mitään, mutta lyhyemmän kanssa saatamme vielä nähdä. Itse olen 170. 

Vierailija
34/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sillä pitkä mies on vetovoimaisempi.

Työ- ja yksityiselämässä on tullut aika monta lyhyttä miestä tavattua, jotka ovat olleet joko henkisesti pieniä ihmisiä tai sitten vain yksinkertaisesti alemmuuskompleksia potevia. Ei vetoa meikäläiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän