Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa tää Keskustan vaalimainonta AV:llä :D :D :D

Vierailija
13.03.2019 |

Juu, todella ovat naisten asialla. En vit*ssa tule äänestämään teitä :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kyllä minä ja tyttäreni olemme keskustelleet asiasta ja todettu ihan kavereiltammekin, kun olemme tavanneet, että jne. jne.”

Mitä nyt Suomen perustuslakia yritti keskusta-puolue rikkoa! Mieti vähän kepuliini! Pelkät kepulikonstit käytössä AINA.

Vierailija
2/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoa vaalimainontaa. Vain tyhmät tekee saman virheen uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä ole nähnyt mitään vaalimainoksia.

Vierailija
4/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma ääni tarjolla. Erikoishintaan vain 4999 € eli alle lahjaverorajan.

Vierailija
5/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Les.tapuolue Ke.pua äänestää vain les.tat itse ja ne menneisyydessä elävät pohjois-keski-eteläpohjanmaalaiset, jotka luulevat ke.puleiden olevan "maaseudun asialla". Totuushan kuitenkin on se, että ke.pu pettää aina eli kepu.n äänestäminen on verrattavissa äänestyslippusen wc:stä alas vetämiseen.

Vierailija
6/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä persuiluko jotenkin on vähemmän huvittavaa? Te onnettomat ette osaa edes huonosti feikata agendaanne. Ihan sama miten koetatte juonitella, samat kaksi palstapersua näiden takaa aina kurkkii.

Vierailija
7/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tämä mun työpaikka niiden 140000 joukossa on ihan kiva juttu. Ainakin tilipäivänä. 

Vierailija
8/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kyllä minä ja tyttäreni olemme keskustelleet asiasta ja todettu ihan kavereiltammekin, kun olemme tavanneet, että jne. jne.”

Mitä nyt Suomen perustuslakia yritti keskusta-puolue rikkoa! Mieti vähän kepuliini! Pelkät kepulikonstit käytössä AINA.

No meillä ainakin moni nainen sai vakiduunin

Vierailija
9/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kepu hyvä mutta ei mulla kyllä näy mitään vaalimainoksia,ei näy kun joku autokorjaamo ja alushousumainos.

Vierailija
10/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätäänkö työtunteja? Voisin samalla nipsaista myös hieman naisalojen lomarahoista. Ystt. Suoraselkä-Juha.

Vierailija
11/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätäänkö työtunteja? Voisin samalla nipsaista myös hieman naisalojen lomarahoista. Ystt. Suoraselkä-Juha.

Sipilä oli realisti ja tiesi vissiin että vähän ikävääkin mahtui siihen matkalle että nuokin työpaikat säilyivät ja lisää tuli 140000. sipilä pelasti meijät konkurssilta ja valuuttamiesten kuristusotteelta kun laitto Suomen kuntoon. Pahaltahan nuo leikkaukset kuulostivat, mutta ei olisi ollut leikin asia päästää julkista taloutta nurinpäin

Vierailija
12/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä persuiluko jotenkin on vähemmän huvittavaa? Te onnettomat ette osaa edes huonosti feikata agendaanne. Ihan sama miten koetatte juonitella, samat kaksi palstapersua näiden takaa aina kurkkii.

Koko palsta nauraa katkerille PS jotka yrittävät väittää että 140000 työpaikkaa ei ole totta.

Vierailija
13/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas Keskustan spämmiä etusivu täynnä!

Vierailija
14/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas Keskustan spämmiä etusivu täynnä!

Jos suomeen tulee ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunu niin se ei tarkoita sitä että suomesta tulee kuningas monarkia! Ei missään nimessä!

NWO tulee ja brexitiä ei tule. Äänestäkää keskustaa!

Vierailija
15/15 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Intersektionaalisen marxilaisen feministin päätä ei maaseudun tollot käännä. Identiteettipolitiikka rules!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi