Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei pyydetty äiti-vauva-ryhmän keskuviikkobrunssille!

Vierailija
13.03.2019 |

Olen mukana tässä suljetussa fb-ryhmässä, johon liityttiin jo raskausaikana. Jostain syystä nämä muut äidit alkoi kiusaamaan minua heti ekojen tapasmisten jälkeen. Kiusaus ilmenee huomiottajättämisenä, ilkeinä kommentteina ja tiuskimisena.

Mulle on mm sanottu, etten tulisi vaunulenkille, koska minun vaunut on “hitaat” ja tarkoitus on “oikeasti saada hiki pintaan ja syke ylös”.

Meidän vaunuja on muutenkin kommentoitu rumasti.

Kun olen ehdottanut, että tavattaisiin joskus meilläkin päin, se ei ole käynyt, koska “ei siellä ole mitään kivoja kahviloita”.

Minun tiistaibrunssille tuki vain pari tyyppiä ja heilläkin on jo isommat lapset eikä meidän lapsen ikäiset.

Tänään näin päivityksen, että monet ryhmäläiset olivat shoppailemassa ja lounaalla mutta tästä oli sovittu muuten kuin ryhmän sivuilla. Kun kysyin miksei oltu ilmoitettu, niin koska kauppoihin ei voi mennä niin monien vaunujen kanssa.

Kerran kun minulla oli vekkihame villapuseron päällä yksi äiti sanoi että se korostaa mun pömppömahaa.

Tällästä koko ajan. Haluaisin olla mukana, koska nämä tekevät kivoja juttuja, mutten tiedä jaksanko enää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekkihame villapuseron päällä :D

Vierailija
2/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ihmisiä, jotka pitävät sinusta. Ei tuollainen kannata, ovat liian erilaisia, et sovi joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää :(

Vierailija
4/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan yksi äideistä vaiko yksi lapsista?

Vierailija
5/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat väkisin olla sellaisten kaveri, jotka eivät halua olla kanssasi?

Vierailija
6/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä liian erilainen kuin muut. Sun pitäisi ymmärtää ettet ole heidän seuraan tervetullut. Kaikki nyt vaan ei tule toimeen kaikkien kanssa. Älä änkeä mukaan väkisin vaan ymmärrä yskä.

Vierailija
7/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vaikeaa kun saa lapsen vielä itsekin ollessa lapsi.

Vierailija
8/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama alotus on ollut täällä ennenkin. Keksi uusi.

Vierailija
9/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama tosin ei kiusattu, jätettiin vaan ulos ryhmästä mitä sitten tekivätkään yhdessä.

No samapa tuo, lapsia saamassa ja opettavat jo pienestä pitäen "kiusaajiksi"? 

Parempi vaan jättää tuollaiset hienohelmat keskenään.

Vierailija
10/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi sen verran, että jätä tuollaiset ilketä ihmiset omaan rauhaansa, etsi kivaa seuraa. Tuollaiset ihmiset on henkisesti todella köyhiä, ja teet itsellesi vain haittaa jos sellaisien seurassa koitat olla.

Vierailija
11/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Älä keskity suremaan sitä ettet pääse heidän mukaan, vaan etsi itsellesi itsesi tyylisiä mammaystäviä.

Vierailija
12/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä mammaporukoissa. Siksi en itse niissä käynytkään kuin esikoisen kanssa - ei se ole mitenkään pakollista. Minulla on onneksi muutenkin ystäviä, joiden kanssa on muutakin yhteistä kuin se että ollaan äitejä.

Vierailija
13/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, sussa ei varmasti ole mitään vikaa, mutta ihan oikeasti. Aikuisten ihmisten ei ole pakko kaveerata keskenään jos ei synkkaa. Silloin kannattaa etsiä seuraa, jossa viihtyy ja johon on tervetullut (vaikkei muussa seurassa tervetulemattomuus johdukaan kuin siitä, ettei teillä synkkaa). Lapsilla ja nuorilla on eri asia, koulussa on pakko käydä eikä luokasta voi vaihtaa mieleiseen luokkaan noin vain. Mutta aikuisella ihmisellä on ihan oikeasti mahdollisuus olla vain sellaisessa seurassa, jossa on mukavaa. Toivottavasti sellaisia mammoja löytyy. Kuulostaa ainakin, että asut ihan kaupungissa etkä korvessa, joten niitä mammoja on siellä pilvin pimein. Älä ota itseesi, edelleen olette vain erilaisia, tarvitset seuraa ihmisistä, jotka ovat enempi samankaltaisia.

Vierailija
14/14 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään toista äitiä kaverina, en kestä tällaisia porukoita ja sitä kauhistelun määrää, jos joku tekee jonkin asian eri tavalla. 

Ei kannata yrittää väkisin olla sellaisten ihmisten kaveri, jotka eivät seuraasi halua.