Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on jo koko kesäloma pilalla miehen takia!

Vierailija
13.03.2019 |

Ollaan suunniteltu tälle kesälle ulkomaanreissua ainaisen mökkeilyn sijaan. Minä ja lapset haluaisimme mennä johonkin rantakohteeseen, vaikka Kreikkaan tai Kyprokselle. Mies on nyt sitten todella hankala. Hän suostuu lähtemään vain Islantiin! Siis ihan käsittämätöntä! Karulle saarelle, jonka sää on tätä samaa ankeutta kuin Suomessa. Mä en tajua miten hankalaksi voi aikuinen mies heittäytyä. Pitääkö mun sitten mennä lasten kanssa ja ukko painua sinne Islantiin ihan itsekseen? Kerrankin kapset eivät kiukuttele matkasta mutta mies sitten.. prkl!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häpeää sinun bikinikroppaasi ja tapaasi vikitellä tummia miehiä.

Vierailija
22/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Kreikassa kaksi viikkoa elokuussa ja en keksi siitä mitään hyvää sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset iskän kanssa mökille ja sinä kaverin kanssa kreetalle?

Vierailija
24/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mielelläni Islantiin. Ja kesälomaksi? "Sää on sama p*ska kuin Suomessa" No Suomessakin mökkeily on varsin mukavaa kesäisin, Kyproksella on h*lvetin tukalaa, mikä järki sinne on lähteä kärsimään kesällä ja lasten kanssa, saatte kaikki syövän. Ymmärrän, että etelään lähdetään jos nahka kestää tai kotimaassa on kelju sää, mutta kesällä. Islantai voittaa 6-0. Onnea ap, olet valinnut hyvän miehen!

Vierailija
25/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vasta maaliskuu, ja voitte rauhassa keskustella asiadta. Kerro hänelle, että haluaisit tälle kesälle ulkomaanreissun ainaisen mökkeilyn sijaan. Ja, että sä ja lapset haluaisitte johonkin rantakohteeseen. Ja, että ette halua islantiin.

Jos ei sovi, ei matkaa tai menet lapsien kanssa matkalle jonnekkin.

Vierailija
26/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi että Islannissa on tosi kallista. Varsinkin alkoholi... :) 

Vierailija
27/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Minä ja mieheni emme voi valita kesäloma-aikaamme, vaan pomot päättävät ja yleensä lomamme ovat heinäkuussa. Haluamme yleensä lämpimään ja aurinkoon, joten olemme vauvapalstan mukaan siis tyhmiä kun menemme rantalomalle heinäkuussa. Yhyy.

Vierailija
28/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kesäloma pilalla". Siis jonkun reissun takia? Onhan sitä kesälomaa enemmänkin, vai aioitteko olla reissussa 4-5 viikkoa?

Menkää molempiin kohteisiin, tai reissaa sinä lasten kanssa sinne aurinkorantojen turistihelvettiin taistelemaan aurinkotuoleista tai paikasta (likaisen) uima-altaan äärellä kymmenentuhannen muun auringonpolttaman turistin kanssa, ja mies tekee Islanninreissun. Loppuloman vietätte sitten sopuisasti vaikka mökillä.

Vierailija
29/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on haaveissa Grönlanti mutta kyllä Islantikin kelpaisi. Puolisoani ei kiinnosta kumpikaan. Silti ei ole kenenkään kesäloma pilalla, koska ehdin loman aikana tehdä oman matkani (tänä vuonna se ei vielä ole Grönlanti eikä Islanti vaan eräs toinen kohde, joka miestäni ei kiinnosta) ja silti jää yhteistäkin aikaa. Ja tietysti hän on vapaa tekemään omia reissujaan, jos haluaa.

Vierailija
30/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh huonon keksit...

Vierailija
31/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lähtisin ennemmin islantiin kuin johonkin aurinkorannalle. Aurinkorannoilla olen nimittäin ennekin käynyt niin ihan vaihtelun vuoksi voisi olla kiehtovaa nähdä jotain erilaista.