Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä parisuhteessa seksin halukkuudessa eroja?

Vierailija
17.03.2013 |

Kysyn teidän suhteiden seksin halukkuuden eroavuudesta asteikolla 1 - 10 molempien osapuolten osaa. Aiheuttaako se välillänne toiselle puutetta ja toiselle stressiä?

Meillä naisen halukkuustaso 3 luokkaa ja mies 8 luokkaa. Tässä miehen osalla joutuu turvautumaan omiin konsteihin kun naisen mielestä on sopivasti.

Miten on teillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin: minun (nainen) toivomukseni olisi etten joutuisi enää koskaan harrastamaan seksiä mieheni kanssa, mies haluaisi normaalin seksielämän kanssani.

Olen antanut hänelle luvan käydä vieraissa naisissa, mutta hän ei kuulemma halua. En tiedä onko hänellä myöskään ketään joka hänelle antaisi,  vaikka hän haluaisikin.

Tämä on ongelma meille molemmille.

Vierailija
2/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, kannattaisi miesten varmaan yrittää päästä siitä madonna/huora-syndroomasta eroon. ei haluta naista joka suostuu seksiin ensi treffeillä tai joilla on paljon seksuaalisia kokemuksia. ja sitten ihmetellään, kun ei sille seksi maistu :D oma moka :D ei pihtari muutu suhteessa yhtäkkiä seksipedoksi. miesten oma syy, mitäs valitsevat pihtareita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 1 ja miehellä 9. Toivon, että tilanne muuttuu omalta osaltani. Mä olen myös miettinyt et "annan" luvan käydä vieraissa niin ei tarvis ite stressata ja ahdistua. Mut ei hää halua käydä vieraissa. Jos kevät sais taas halut kasvamaan. Plääh, ahdistavaa!

Vierailija
4/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eroa. Mä naisena epätoivoisesti yritän saada edes jotain haluja, mies kai haluaisi useamman kerran viikossa. Olen sitten sortunut vaan "antamaan" aina välillä vaikkei itseä haluta yhtään, mutta aika kolkkoa touhua sekin on. Mä en tiedä mitä sille asialle voi tehdä jos ei vaan näe toista haluttavana enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän