Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisin yhdeltä ranskalaiselta mieheltä todella kuumaa seksiä

Vierailija
13.03.2019 |

Nyt mietin, että pitäisikö mun tavata häntä. Ihan kivan näköinen, joskaan ei ihan mun tyyppiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät, kuinka kuumaa seksiä siltä saa? Vaikka tooooottahan kaikilta ranskalaisilta saa kuumaa seksiä, koko maahan on yhtä lempeä, rakkautta, seksiä ja pitsisukkia ja Rättisitikoita...

Vierailija
2/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, kuinka kuumaa seksiä siltä saa? Vaikka tooooottahan kaikilta ranskalaisilta saa kuumaa seksiä, koko maahan on yhtä lempeä, rakkautta, seksiä ja pitsisukkia ja Rättisitikoita...

No jos puheisiin ja viestittelyihin on uskomista, niin todellakin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ruotsalaiselta, naiselta tosin.

Vierailija
4/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinähän uskot. Niinhän me kaikki :) Mitä jos naisit sitä ensin ja kertoisit sitten...

Vierailija
5/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinähän uskot. Niinhän me kaikki :) Mitä jos naisit sitä ensin ja kertoisit sitten...

Sanoinkin että jos puheisiin on uskominen. Ainakin hän saa puheillaan mut kiihottuneemmaksi kuin kukaan tähän mennessä.

Ap

Vierailija
6/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yhdeltä Tšekki naiselta todella hyvää suikkaria ja ihanaa nussintaa. Voi sitä perseyden kauneutta, joka hänellä oli. Kuinka hyvin hän levitti jalkansa takaapäin naidessa.

Niinkuin yksi kommentoija sanookin. Nussi ensin, kerro sitten, miten hyvää se oli. Vai oliko?

Vai tuleeko fransmanni reisille😂😂😂

Vierailija
7/7 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blackkklansman kirjoitti:

Minä sain yhdeltä Tšekki naiselta todella hyvää suikkaria ja ihanaa nussintaa. Voi sitä perseyden kauneutta, joka hänellä oli. Kuinka hyvin hän levitti jalkansa takaapäin naidessa.

Niinkuin yksi kommentoija sanookin. Nussi ensin, kerro sitten, miten hyvää se oli. Vai oliko?

Vai tuleeko fransmanni reisille😂😂😂

Pitäis kyl. Kuhan tulis aikaa mennä tän miehen luo.