Se olisi tänään sitten 41+0..huoh.Pääsenköhän ikinä synnyttämään?
Jo keskiviikkona irtosi limatulppa ja siitä seuraavat 2 päivää oli kipeitä supistuksia ihan jatkuvasti ja kuvittelin että kyllä se nyt on menoa varmasti!
Mutta ei,tässä sitä vaan ollaan yhdessä kasassa aina vaan...ja tympäsee
Kommentit (11)
Minulla kanssa samat viikot. On jo kolmisen viikkoa supistukset vahvistuneet, eilen luulin minäkin että lähtö tulee kun YHDEN suht kunnon supistuksen teki. Siihen se sitten loppuikin... Esikoista odotan ja tämä on raastavaa. Joka aamu herään vittuuntuneena, ei se sitten tullutkaan yöllä.
No, aika aikaansa kutakin... Ensviikolla varmaan käynnistävät jos ukkeli ei sitä ennen päätä tulla.
Mulle taas sanottiin että vasta 42+ jotain alkavat käynnistämään eli vielä yli VIIKKO pitäisi ainakin odotella siis..ap
Höh! Toisaalta oon yrittänyt ajatella että kun ollaan tässä jo 9kk odoteltu niin jaksaa tän loppuajan. Mutta alkaa kyllä pinna kiristymään kun vaivat antaa kyllä ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa tuota lasta!!!
Mulle neuvolasta sanottiin että 41+5 kun on niin mietitään sitä käynnistystä...Voihan se olla että siirtyy se itse käynnistys sitten viikolle 42. Tukalaa odottelua siis edessä.
3
Ekan lapsen odottajat: ottakaa ilo irti viimeisistä päivistä ja makoilkaa, katsokaa lempileffoja, lukekaa kivoja kirjoja.
T: kolmen lapsen mamma
Kolmonen vielä jatkaa:
Tänään ajattelin että teen kunnon suursiivouksen ja hikoilen ihan kunnolla, käyn autolla kaupassa ja muuta vastaavaa. Eihän se houkuttelemalla taida tulla mutta pää leviää kun kotona vain odottelen ja kuulostelen oireita.
heh.. Minäkin odottelin tuskastuneena, että joko se esikoinen sieltä tulisi, ja yritimme mieheni kanssa kaikenlaisia keinoja!
En uskonut näitä " ota rennosti ja nauti olostasi" -kommentteja, mutta näin jälkikäteen, ihan turhaan hätäilimme! Vielä olisin voinut hyvin pari viikkoa levätä jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää!
Jos on tylsää, harjoittele äitiyttä: Laita herätyskello joka 2 tunnin välein soimaan ja ole hereillä aina n. puoli tuntia. Tätä kun teet yhdenkin yön, niin varmasti vielä viikko lepoaikaa kelpaa ;)
Tsemppiä viimeisiin kitupäiviin! Niin tuttua!
t. 41+5 ja 41+3
Jos sulla on se kuuluisa 4 vuoden raskaus?
Ei enää kaukana ole, tsemppiä!! Tosinvoin hyvin samaistua tyuntemuksiisi, sillä itsellä kaksi sdynnytytstä viimeisen 4v aikana ja viikot olivat 41+3 ja 41+2.
Maltti olisi toki valttia ja lepääminen ym,mutta enhän mä ole muuta tehnytkään kun levännyt.Ei tästä olostakaan voi enää nauttia kun tuntuu niin tukalalta kaikki,kävelykin on tuskallista jo.Mulla tämä ei ole ensimmäinen lapsi.ap
Kyllä se sieltä tulee.
Itselläni oli 41+1 ja oli jo neljäs lapsi viiden vuoden sisällä :)