Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pudotin bussissa käytäväpaikalla olleen läppärisalkun käytävälle vahingossa ja siitä nousi häly.

Digi Pedaali
13.03.2019 |

Salkun nyörit tarttuivat repussa olleeseen hakaseen ja mennessäni ohi (kun etsin vapaita paikkoja) kiskaisin salkun lattialle.

Tuli pientä sanan vaihtoa ja pahoitteluistani huolimatta henkilö kävi kuumana ja väitti että tein sen tahallani.
Minä tokasin vain että jos et olisi pitänyt salkkuasi muiden istumapaikalla niin olisin luultavasti istunut viereesi ja mitään ei olisi tapahtunut.
Kehoitin häntä tästä lähtien ottamaan salkut syliinsä ja tarjoamaan istumapaikan muille bussissa kulkeville :)

Hän oli hyvin närkästynyt, koska sain osakseni puolustajia jotka nuhtelivat kanssamatkustajaani.
Annoin kuitenkin julki sen etten kanna kaunaa.
Olkoon tämä opiksi ja mikä parasta, niin mitään ei sattunut ja läppäri toimi ihan hyvin. Minulla oli tonnin seteli, joka olisi luultavasti riittänyt korvaukseksi, jos jotain olisi sattunut. Sillä rahaahan ihmiset vain haluavat :)

Pudotin bussissa käytäväpaikalla olleen läppärisalkun käytävälle vahingossa ja siitä nousi häly.

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin seteli ei enää ole käypä raha Suomessa.

Vierailija
2/6 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvet on hankalia kun on toppatakkia ja reppua. Tuota sattuu kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää kyllä. Myöskään eivät huoli 1 tai 2 centin kolikoita.

Silti niitä pyörii käyttörahana. Ilmeisesti 2 centtiä käy viidestä, kun sellaisia olen saanut takaisin.

Eli  1c ja 2c erikseenkin on 5 centtiä.

Myös ystäväni ovat ihmetelleet tätä Suomessa ollessaan.

Vierailija
4/6 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on salkku, jossa on nyörit?!

Vierailija
5/6 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää kyllä. Myöskään eivät huoli 1 tai 2 centin kolikoita.

Silti niitä pyörii käyttörahana. Ilmeisesti 2 centtiä käy viidestä, kun sellaisia olen saanut takaisin.

Eli  1c ja 2c erikseenkin on 5 centtiä.

Myös ystäväni ovat ihmetelleet tätä Suomessa ollessaan.

Ainakaan kukaan euroalueelta kotoisin oleva ei ole varmasti ihmetellyt sitä ettei tonnin seteli käy Suomessa.

Tonnin euroseteliä ei ole koskaan ollut olemassakaan.

Vierailija
6/6 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä