Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1krt vko = ei seksielämää?

Vierailija
16.03.2013 |

Kohta 5v suhdetta takana ja mies on ilmoittanut nyt jo parin riidan aikana ettei koe meillä olevan seksilämää lainkaan. Ekojen riitojen aikana seksiä oli ehkä kaksi kertaa viikossa, nyttemmin kerran viikossa. Olemme kolmekymppIsiä, ei lapsia vielä (mies haluaa odottaa).

onko oikeutettua että olet nyt todella loukkaantunut? Otan tämän tietenkin niin ettei seksikertamme edes ole miellyttävää seksiä koska hän ilmoittaa ettei kerta viikossa seksiä ole seksielämää. 

nyt lähti sitten viimeisimmätkin halut. Koskaan ei ole kysynyt mistä pidän. Ainoa palaute seksistä on negatiivista. 

Mies tuntunee luoneen mielessään ihannenaisen ja kuvittelee että minun pitäisi nyt olla sellainen. Muiden miesten naiset kuulemma hyppäävät päälle heti töistä tultuaan. Salli nauraa! Kysyin kukahan kaveri on kyseessä, eipä osannut sanoa.

Kokemuksia?

-kk

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Tollanen on alistavaa käytöstä! Haluatko koko loppu elämäsi elää hänen kanssaan, mitkä on ne syyt, miksi hänen kanssaan olet? Jos jo nyt on tuollainen ote, odotas, mikä on 10 v kuluttua... Myös hyvin potentiaalinen pettäjä, eli selittää itselleen oikeuden käydä vieraissa, kun oma ei tyydytä. Ikävä kyllä. Dump him!

Vierailija
2/6 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan suhde menee oikein hyvin. On rakkautta, naurua, kaikkea. Tuntuu vain nyt että mies elää jossain shokissa kun suhde on rutiinisoitunut eikä kestä ajatusta että nainen ei kiilto silmissä odota koko ajan seksiä. Itse ei tee mitään erikoista herättääkseen halujani, vai lasketaanko se että juuri kun olen kaatunut sänkyyn niin alkaa lääppiminen...? Edellinen suhteensa oli 6v mutteivat koskaan asuneet yhdessä kunnolla, oli välimatkaa ym. tottakai seksikin oli varmasti erilaista kun ei asuttu yhdessä eikä ollut sitä rutiinia työssä käymtiä ym, nuoruudenkin takia heillä. 

Kiehun ihan kiukusta täällä, kehtaa syytellä ilman että ottaa mitään vastuuta asiasta. Eiköhän se seksin halu riipu molemmista ekä niin että minä nyt alan antamaan enemmän kun hän vähän toistuvasti asiasta nalkuttaa riitojen keskellä. 

voi jumalauta sentään. 

-kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pillun saanti on elinehto. Se on aina mielessä kummittelemassa. Jos nainen ei ole valmiina, kun mies tulee töistä, niin on se hirveä asia. Miehen peenis on kovana silloin ja ahdistaa miestä kovin , jollei saa sitä latinkia pilluun purkaa.

Mielestäni nainen voi hyvin tämän tietäen laittaa hieman ennen miehen kotiintuloa pikkuhamosen päällensä ja ottaa alkkarit pois jo valmiiksi, niin ei haaskaannu aikaa siihekään sitten, vaan mies pääsee heti panemaan vaikka nostamalla vain hamosen helmaa vähäsen. Ei tuon nyt luulisi kovin hankalaa olevan naisellen.

Vierailija
4/6 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taisi tulla tänne pönkittämään oikeassaoloaan ja sen myötä syventämään eripuraa. Ymmärrän kyllä, että hän tuntee miehensä käytöksen painostavaksi ja tökeröksi. Valitettavasti hän tekee klassisen virheen ja kuvittelee tietävänsä miehensä ajatukset.

Ainoa ratkaisu on luopua syyttelystä ja pätemisestä molemmin puolin ja puhua kauniisti. Muutaman käynnin pariterapiakin on hintansa arvoinen, jos keskustelu ilman erotuomaria ei johda mihinkään.

Kerran viikossa lienee jotakuinkin tavallinen tahti. Olen lukenut sellaisen väitteen, että keskiarvo olisi kahdesti viikossa. Seksuaalinen aktiivisuus taitaa kuitenkin vaihdella valtavasti eri pariskuntien välillä.  Pitää siis ymmärtää, että keskiarvo ei ole mikään pätevä veruke esittää minkään suuntaisia vaatimuksia. Jotkut ihmiset ovat kovin halukkaita, toiset eivät halua juuri koskaan. Niinpä joskus on pakko tyytyä jopa huonoihin kompromisseihin. Olen kuullut myös sellaisista suhteista, joissa huomattavasti halukkaampi osapuoli on saanut luvan pitää rakastajaa tai rakastajatarta. Toivoa sopii, että tällainen käytäntö on syntynyt huolellisen keskustelun jälkeen aidossa yhteisymmärryksessä.

Kuulehan nyt, kun vanha patu paasaa: parisuhde EI ole kilpailu. Ei edes silloin, kun tuntee olevanssa kohtuullinen ja oikeassa. Puolisoiden tai kumppanien tulee ensin etsiä sovintoa ja hyvää yhteishenkeä. En väitä, että se olisi helppoa tai että itsekään siinä olisin taitava, mutta näin asia tuntuisi olevan. Ja valitettavasti se sovinto vaatii joskus vastaan tulemista. Sanoisin näin, että mitä harvemmin tarvitaan väkisin synnytettyjä kompromisseja, sen parempi, mutta jossain tilanteessa niitäkin voidaan tarvita.

Jos koet olevasi miestäsi aikuisempi, pyydä sinä, että keskustelette tuosta seksiasiasta maltillisesti ja nimenomaan sellaisessa tilanteessa, jossa kumpikaan ei ole pyrkimässä sänkyyn tai sieltä pois. Aivan ensimmäinen tehtävänne on muodostaa yhdessä myönteinen ilmapiiri. Sen jälkeen opettelette luopumaan verukkeista ja puhumaan kauniisti ja asiallisesti omista haluistanne. Kun on päästy siihen asti, voi kenties puhua yksityiskohdista tai ruveta muodostamaan kompromisseja tai muita sopimuksia. Ja valitettavasti siihenkin pitää varautua, että yhteistä ratkaisua ei synny. Se jää sitten yhdeksi parisuhteen ongelmaksi kenties koko suhteen ajaksi. Kannattaa muistaa, että ongelmatonta suhdetta ei ole olemassakaan. Kaikissa niissä on omat kipupisteensä.

Vierailija
5/6 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 22:39"]

Kohta 5v suhdetta takana ja mies on ilmoittanut nyt jo parin riidan aikana ettei koe meillä olevan seksilämää lainkaan. Ekojen riitojen aikana seksiä oli ehkä kaksi kertaa viikossa, nyttemmin kerran viikossa. Olemme kolmekymppIsiä, ei lapsia vielä (mies haluaa odottaa).

onko oikeutettua että olet nyt todella loukkaantunut? Otan tämän tietenkin niin ettei seksikertamme edes ole miellyttävää seksiä koska hän ilmoittaa ettei kerta viikossa seksiä ole seksielämää. 

Kerta viikossa on kyllä minunkin mielestäni vähän ja olen sentään jo vähän varttuneempi naisihminen. 2-4 krt viikossa on meille sopiva määrä. Itse teen aloitteita useinkin. Rohkaise sinäkin itsesi ja tee aloite. Syllistäminen ei ainakaan saa seksihaluja heräämään, eikä vertailu entisiin.

nyt lähti sitten viimeisimmätkin halut. Koskaan ei ole kysynyt mistä pidän. Ainoa palaute seksistä on negatiivista. 

Mies tuntunee luoneen mielessään ihannenaisen ja kuvittelee että minun pitäisi nyt olla sellainen. Muiden miesten naiset kuulemma hyppäävät päälle heti töistä tultuaan. Salli nauraa! Kysyin kukahan kaveri on kyseessä, eipä osannut sanoa.

Kokemuksia?

-kk

[/quote]

Vierailija
6/6 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 22:39"]

Kerta viikossa on kyllä minunkin mielestäni vähän ja olen sentään jo vähän varttuneempi naisihminen. 2-4 krt viikossa on meille sopiva määrä. Itse teen aloitteita useinkin. Rohkaise sinäkin itsesi ja tee aloite. Syllistäminen ei ainakaan saa seksihaluja heräämään, eikä vertailu entisiin.

Kokemuksia?

-kk

[/quote]

[/quote]

Hupsis. Karkasi tuo mun teksti tuonne keskelle aloittajan kirjoitusata, sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan