Jos miehellä on todella kaunis nainen
voiko mies silti ihastua johonkin toiseen? Onko miehillä kokemuksia? Kauniilla tarkoitan vähintään missitason kaunista.
Kommentit (31)
No mieti nyt vähän vaikka esimeriksi Roope Salmista. Tosin veikkaan, että hän on ihastunut ihan vain itseensä
Et ole koskaan lukenut julkkiksista?
Voi reppana. Nainen ilmeisesti olet ja kovin nuori. Uskot, että vain kaunista ihmistä voi rakastaa.
Lopeta ihan ensimmäisenä hormonaalinen ehkäisy. Se aiheuttaa tuollaista. Jos se ei helpota niin hae ammattiapua. Opiskelijaterveydenhuolto tai ihan terveyskeskus on se paikka, josta voit aloittaa.
Voi, koska naisen kauneus ei ole parisuhteen oleellisin asia.
Tottakai voi. Varsinkin jos se kaunis tyttöystävä on ärsyttävä nalkuttaja tms.
Totta kai jos tulee vastaan vielä kauniimpia nainen. Ja kauniilla tarkoitetaan seksikästä ja ihastumisella panetusta koska palstalta on opittu ettei miehillä ole tunne-elämää vaan pelkästään biologiset vietit leikkihedelmöittää mahdollisimman nuoria ja nyky-yhteiskunnan mukaan seksikkäitä naisia.
Ei siihen kauneuteen rakastuta, vaan sisimpään tai mahdollisesti näiden kahden komboon.
Voi olla, että se mies löytää sielunkumppanin jostain harmaahiirulaisesta, vaikka kotona olisi mikä ulkoisesti kaunis nainen.
Toista ei voi omistaa. Ihme otsikko.
Oletan kyllä miehen olevan naisen kanssa koska hän on myös sisältä kaunis.
Minä olen komea nelikymppinen mies ja vaimoni on parikymppinen äärimmäisen kaunis nainen. Tämä liittomme on ainutkertainen. Jos ihastuisin johonkin toiseen naiseen, tarkoittaisi se sitä, että joutuisin puhkomaan silmäni ja lopettamaan itseni. Niin paljon vaimoani rakastan. Joten siinä mielessä koko kysymys on kohdallamme täysin irrelevantti; rakastamme toisiamme elämämme loppuun saakka, minä ja vaimoni <3
Kenenkään kauneus ei pitkälle riitä. Tarvitsisi olla jotain myös pään sisällä, mielellään luonne, älyä, sivistystä, käytöstapoja, uteliaisuutta, lämpöä.
Voitte jauhaa tästä teoriatasolla maailman tappiin, mutta sillä aikaa minä elän ihanaa suhdetta kivan ja ruman ihmisen kanssa. Häntä kauniimpaa ei ole, koska hän on sielustaan kaunis, intohimoinen ja rakastava. En vaihda kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kauneuden suhteen missitasosta seuraava ylöspäin?
Juuri minun puolisoni. ☺️ (Hyi miten siirappista, vaikka onkin totta).
Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä tuossa asiassa. Kato googlesta vaikka celebrities who got cheated.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen komea nelikymppinen mies ja vaimoni on parikymppinen äärimmäisen kaunis nainen. Tämä liittomme on ainutkertainen. Jos ihastuisin johonkin toiseen naiseen, tarkoittaisi se sitä, että joutuisin puhkomaan silmäni ja lopettamaan itseni. Niin paljon vaimoani rakastan. Joten siinä mielessä koko kysymys on kohdallamme täysin irrelevantti; rakastamme toisiamme elämämme loppuun saakka, minä ja vaimoni <3
Siihen ei kauan mene...
Mitäs teet ap kun et pääsekään tunkeutumaan toisten parisuhteeseen vaan mies aidosti rakastaa kaunista, fiksua ja mukavaa kumppaniaan. Harmittaako?
Tiedän monia missitason kaunottaria, jotka on metsästetty kiivaudella ja sen jälkeen petetty silläkin suuremmalla salailulla mistä on jääty nolosti kiinni.
Kyllä voi. Olin nuorena hyvin työllistynyt valokuvamalli ja olen 2 kertaa kokenut, kun mies on vaihtanut minut toiseen. Alunperinkin nämä 2 olivat kiinnostuneita vain ulkonäöstäni, eikä minusta ihmisenä. Kun alkuhehku loppui ja minut oli kavereille esitelty, niin lähdettiin jonkun toisen perään. Jälkeenpäin ajateltuna oli hyvä, että asia ilmaantui niinkin alussa. Aviomieheni tapasin netin kautta. Kirjoiteltiin varmaan 4kk, ennen kuin ensimmäistä kertaa tavattin. Halusin olla varma, että hän pitää minusta persoonana. Yhdessä pitkälti 20v. ja yhä onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään kauneus ei pitkälle riitä. Tarvitsisi olla jotain myös pään sisällä, mielellään luonne, älyä, sivistystä, käytöstapoja, uteliaisuutta, lämpöä.
Voitte jauhaa tästä teoriatasolla maailman tappiin, mutta sillä aikaa minä elän ihanaa suhdetta kivan ja ruman ihmisen kanssa. Häntä kauniimpaa ei ole, koska hän on sielustaan kaunis, intohimoinen ja rakastava. En vaihda kehenkään.
mua jotenkin huvittaa kun tätä aina hoetaan mutta tuntemillani harmaahiirulaisnaisilla sitä hyvää luonnetta ei ole eikä niinkään älyäkään :D
Mikä on kauneuden suhteen missitasosta seuraava ylöspäin?